Verslas

Sumanus darbas „Google Adwords” dirbtuvėse

Google AdwordsKuomet paspaudi ant interneto ikonėlės, atrodo, kad apie „Google Adwords” neliko nepasakyto arba neparašyto žodžio. Vis dėlto, mes ir toliau valandų valandas mirkstame internete kol sumedžiojame reklamos planą. Kartais jis pasiteisina, kartais nuvilia… Tačiau mums nereikia atiduoti rezultatų į likimo rankas. Juk mes galime prognozuoti reklamos kampanijos atsiperkamumą iš anksto. Taigi, ką reikia daryti ir, svarbiausia, kaip populiariausioje planetos paieškos sistemoje užkurti efektyvią reklamos kampaniją?

Google reklamos planavimo priemonės

Naudoti raktinių žodžių ir frazių planavimo priemones ne tik paprasta ir lengva, jos yra nemokamos, tačiau jų dėka galite rasti paieškos tinklo kampanijų naujų raktinių žodžių idėjų. Žinoma tų, kurie atitiktų Jūsų prekes ar paslaugas. Google reklama profesionalai teigia, kad aujos raktažodžių ir raktinių frazių planavimo priemonės suteikia galimybę reklamuotojams peržiūrėti net kelis raktinių žodžių sąrašus, juos sujungti ar sukurti naują sąrašą. Tokia planavimo priemonė leis peržiūrėti istorinius statistinius duomenis apie esamus sąrašus. Tai taps lyg draudimas ir aiškiai nubrėžta perspektyva relamuotojui.

Raktinių žodžių sąrašas

Sudarytas raktinių žodžių ar frazių sąrašas yra lyg pusę nueito kelio efektyvios „Google Adwords” reklamos kampanijos link. Sąrašiuką turėtų sudaryti nuo penkių iki dvidešimties žodžių arba frazių.

Turėdami sąrašą galite pasinaudoti planavimo priemonėmis ir gauti jau minėtas prognozes. Visa tai padeda įvertinti žodžių konkurencingumą ir planuoti kampanijos biudžetą. Prognozes lengvai gausite jeigu raktažodžių sąrašiuką įkelsite kaip CSV failą.

Kainos pasiūlymo strategijos ataskaitos

Nepamirškime užmesti akies į kainos pasiūlymo strategijos ataskaitą. Šioje ataskaitoje galite įvertinti kainų pasiūlymo strategijos našumą. Tai suteikia informacijos apie planuojamą kampanijos atsiperkamumą. Ataskaitoje gausite tokius duomenis:

  • Konversijų skaičius;
  • Mokestis už konversijas;
  • Paspaudimų skaičius;
  • Mokestis už paspaudimą;
  • Ir k.t.

Šiose metrikose įrašomi skaičiai pagal raktinių žodžių sąrašą. Todėl prognozės paprastai yra labai tikslios ir vertingos.

Mokesčių našumo prognozės

„Google Adwords” reklama yra viena efektyviausių ir greičiausiai rezultatų duodanti reklamos forma. Vis dėlto, jos nauda tiesiogiai susijusi su kampanijos trukme, taigi, ir su biudžetu.

Kampanijos metu nustatomas dienos biudžetas pagal raktažodžių ar raktinių frazių konkurencingumą ir skaičių. Daugeliui įmonių sekasi puikiai pradėti reklamą skiriant vos 5-10 Eur. per dieną. Puikus dalykas – mokame tik už paspaudimus, t.y. realius lankytojus. Tačiau nustatant biudžetą pro akylą akį neturėtų praslysti mokesčių našumo prognozės.

„AdWords“ paskyroje tikrinti skaičius naudinga praktika. Našumo duomenis galite stebėti statistikos lentelėse ir ataskaitų redagavimo priemonėse.

Ir visgi…

Mes galime padaryti viską patys – vieni, tačiau tuomet rizikuojame nusvilti nagus, padaryti lemiamų klaidų ir negauti laukto rezultato.  Jeigu nenorime gaišti laiko arba rizikuoti susimauti, o planuojame pataupyti – žingsniuokime pas specialistą. Tai visuomet yra paprastesnis ir greitesnis sprendimas. Sertifikuotus partnerius „Google Adwords” skelbia savo svetainėje.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *