Verslas

Sumanus darbas „Google Adwords” dirbtuvėse

Google AdwordsKuomet paspaudi ant interneto ikonėlės, atrodo, kad apie „Google Adwords” neliko nepasakyto arba neparašyto žodžio. Vis dėlto, mes ir toliau valandų valandas mirkstame internete kol sumedžiojame reklamos planą. Kartais jis pasiteisina, kartais nuvilia… Tačiau mums nereikia atiduoti rezultatų į likimo rankas. Juk mes galime prognozuoti reklamos kampanijos atsiperkamumą iš anksto. Taigi, ką reikia daryti ir, svarbiausia, kaip populiariausioje planetos paieškos sistemoje užkurti efektyvią reklamos kampaniją?

Google reklamos planavimo priemonės

Naudoti raktinių žodžių ir frazių planavimo priemones ne tik paprasta ir lengva, jos yra nemokamos, tačiau jų dėka galite rasti paieškos tinklo kampanijų naujų raktinių žodžių idėjų. Žinoma tų, kurie atitiktų Jūsų prekes ar paslaugas. Google reklama profesionalai teigia, kad aujos raktažodžių ir raktinių frazių planavimo priemonės suteikia galimybę reklamuotojams peržiūrėti net kelis raktinių žodžių sąrašus, juos sujungti ar sukurti naują sąrašą. Tokia planavimo priemonė leis peržiūrėti istorinius statistinius duomenis apie esamus sąrašus. Tai taps lyg draudimas ir aiškiai nubrėžta perspektyva relamuotojui.

Raktinių žodžių sąrašas

Sudarytas raktinių žodžių ar frazių sąrašas yra lyg pusę nueito kelio efektyvios „Google Adwords” reklamos kampanijos link. Sąrašiuką turėtų sudaryti nuo penkių iki dvidešimties žodžių arba frazių.

Turėdami sąrašą galite pasinaudoti planavimo priemonėmis ir gauti jau minėtas prognozes. Visa tai padeda įvertinti žodžių konkurencingumą ir planuoti kampanijos biudžetą. Prognozes lengvai gausite jeigu raktažodžių sąrašiuką įkelsite kaip CSV failą.

Kainos pasiūlymo strategijos ataskaitos

Nepamirškime užmesti akies į kainos pasiūlymo strategijos ataskaitą. Šioje ataskaitoje galite įvertinti kainų pasiūlymo strategijos našumą. Tai suteikia informacijos apie planuojamą kampanijos atsiperkamumą. Ataskaitoje gausite tokius duomenis:

  • Konversijų skaičius;
  • Mokestis už konversijas;
  • Paspaudimų skaičius;
  • Mokestis už paspaudimą;
  • Ir k.t.

Šiose metrikose įrašomi skaičiai pagal raktinių žodžių sąrašą. Todėl prognozės paprastai yra labai tikslios ir vertingos.

Mokesčių našumo prognozės

„Google Adwords” reklama yra viena efektyviausių ir greičiausiai rezultatų duodanti reklamos forma. Vis dėlto, jos nauda tiesiogiai susijusi su kampanijos trukme, taigi, ir su biudžetu.

Kampanijos metu nustatomas dienos biudžetas pagal raktažodžių ar raktinių frazių konkurencingumą ir skaičių. Daugeliui įmonių sekasi puikiai pradėti reklamą skiriant vos 5-10 Eur. per dieną. Puikus dalykas – mokame tik už paspaudimus, t.y. realius lankytojus. Tačiau nustatant biudžetą pro akylą akį neturėtų praslysti mokesčių našumo prognozės.

„AdWords“ paskyroje tikrinti skaičius naudinga praktika. Našumo duomenis galite stebėti statistikos lentelėse ir ataskaitų redagavimo priemonėse.

Ir visgi…

Mes galime padaryti viską patys – vieni, tačiau tuomet rizikuojame nusvilti nagus, padaryti lemiamų klaidų ir negauti laukto rezultato.  Jeigu nenorime gaišti laiko arba rizikuoti susimauti, o planuojame pataupyti – žingsniuokime pas specialistą. Tai visuomet yra paprastesnis ir greitesnis sprendimas. Sertifikuotus partnerius „Google Adwords” skelbia savo svetainėje.

 

 

Verslas

SEO paslaugos: privalumai ir trūkumai

SEO paslaugosDaugiau nei 95 proc. interneto vartotojų informacijos apie pageidaujamas prekes ir paslaugas ieško naudodamiesi Google paieškos sistema. Tai reiškia, kad jei siekiate verslo sėkmės ir norite didinti pardavimo mastus, viena svarbiausių jūsų užduočių – būti matomais paieškos sistemos generuojamuose rezultatuose. Kitaip sakant, jums bus reikalingos SEO paslaugos – vidinė ir išorinė svetainės optimizacija, padedanti iškelti konkretų tinklalapį į pirmuosius Google sistemos puslapius.

Tinkamai įgyvendinti SEO darbai užtikrina aukščiausius rezultatus – optimizuota svetainė atitinka Google sistemos reikalavimus ir prisitaiko prie vartotojų poreikių, t. y. svetainės optimizavimas padeda didinti lankytojų srautus, pritraukia tikslinę auditoriją ir potencialiems klientams siūlo aktualią informaciją. Kitaip sakant, profesionaliai atlikta optimizacija gerina svetainės kokybę ir padeda patekti į pirmuosius Google sistemos puslapius (atlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 80 proc. lankytojų juos dominančios informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose).

Tikslinės auditorijos didinimas

SEO paslaugos padeda pasiekti tikslinę auditoriją, t. y. jūsų svetainę matys klientai, kurie iš tiesų ieškos jūsų siūlomų prekių. Aukštos pozicijos Google sistemoje didins žmonių pasitikėjimą, kadangi pirmieji puslapiai asocijuojasi su rimtomis įmonėmis ir kokybiškomis prekėmis.

Rezultatų stebėjimas

Vienas svarbiausių SEO paslaugų privalumų yra tiksliai išmatuojamas efektyvumas. Naudodami specialius įrankius, pvz., „Google Analytics“ arba „Webmaster tools“, galėsite stebėti, kiek žmonių apsilankė jūsų svetainėje, kuriuose puslapiuose praleido daugiausiai laiko ir kokiomis prekėmis domėjosi.

Įvaizdžio gerinimas

SEO paslaugos padeda gerinti įmonės įvaizdį. Tinkamai sutvarkytas svetainės turinys ir nuolatos matomos įmonės vardas didins bendrovės žinomumą. Profesionaliai atlikti SEO darbai padės sukurti patrauklesnį turinį, kuris bus įdomus ne tik paieškos robotams, bet ir svetainės lankytojams. Jei klientui bus pateikiama aktuali ir įdomi informacija, jūs būsite vertinami kaip profesionalūs pardavėjai, siūlantys aukščiausios kokybės produkciją.

Trūkumai

Kalbėdami apie SEO paslaugas, negalime pamiršti ir jų trūkumų. Vienas svarbiausių yra rizika. Jei bendradarbiausite su prastos reputacijos įmone ar šio darbo specifikos neišmanančiu specialistu, gali būti, kad rezultatai jūsų nepradžiugins, o pinigai bus išleisti veltui. Be to, SEO darbai reikalauja gana daug laiko ir kantrybės. Pageidaujamo rezultato gali tekti laukti ne vieną mėnesį. Žinoma, internetinėje erdvėje galite rasti ir įvairių „specialistų“, žadančių itin greitus rezultatus. Deja, tokios bendrovės dirba nelegaliais būdais, todėl būsite nubausti už sukčiavimą. Sunkumų gali sukelti ir nuolatiniai atnaujinimo darbai – jei norite laikytis aukščiausiose pozicijose, turėsite rūpintis svetainės kokybe, t. y. reguliariai ją atnaujinti ir tinkamai prižiūrėti.