Verslas

Kodėl buhalterinė apskaita kartais baugina? Ir kaip tai pakeisti?

apskaitaSunku rasti žmogų, kuriam mokesčių tema neaktuali. Buhalterinė apskaita domina tiek jaunesnius, tiek vyresnius, tiek ekonominę veiklą savarankiškai vykdančius, tiek tam tikroje darbovietėje dirbančius asmenis. Domina ne tik kaip „šis tas intriguojančio“, o kaip būtinybė. Apskaita neretai atrodo sudėtinga. Tenka praleisti nemažai laiko tvarkant šiuos reikalus. Ar įmanoma situaciją pakreipti produktyvesne linkme? Žinoma!

Apskaita – tai tarsi daugybė stalčiukų, į kuriuos reikia tinkamai sudėlioti dokumentus. O nurodymai nėra labai paprasti. Kol buhalterija nesutvarkyta, aplinkui šioks toks chaosas. Tačiau pradėjus vykdyti skaičiavimo ir kitus darbus situacija pagerėja, chaosas pavirsta tvarka. Ir tuomet kiti darbo procesai vyksta produktyviau. Bet, deja, ne visada taip lengva susitvarkyti su apskaitos keblumais. Lyg ir tuoj bus padaryta tai, kas reikia, bet tada vėl išlenda kokia nors klaida. Arba jau reikėtų pradėti skaičiuoti, bet kiti darbai užima daug laiko ir, jei nori pasirūpinti buhalterija, turi aukoti miego valandas.

Kodėl apskaita ir lengvumas dažnai nei kiek nesiejami? Kodėl šie žodžiai tampa antonimais? Kodėl jie yra tarsi du susipykę giminaičiai? Nejaugi situacija išties tokia varginanti? Palaukite! Jei atidžiai skaitėte, tai pačioje pradžioje turėjote pastebėti šiuos žodžius: Ar įmanoma situaciją pakreipti produktyvesne linkme? Žinoma! Toliau gilinamės į tai, kokios yra apskaitos „baisumo“ priežastys ir kaip gauti gerą rezultatą.

Informacija. Informacijos trūkumas. Informacija pateikta gana sudėtingai. Daug skirtingų patarimų. Per mažai laiko skirta informacijos paieškai. Visi šie sakiniai – tai įrodymas, kad apskaitos temoje labai svarbi yra informacijos sąvoka. Kodėl? Nes norint pradėti tvarkyti buhalteriją reikalingas žinių pamatas. Vienais atvejais tos žinios pateikiamos tarsi kinų kalba, kitais atvejais du šaltiniai užsimena apie skirtingas kryptis, ir nesuprasi, kuri iš tų krypčių yra teisinga. Arba apskaita pristatoma taip dviprasmiškai, kad nelieka nieko kito, kaip tik interpretuoti (lyg skaitant grožinės literatūros kūrinį).

Laikas. Pagrindiniai darbai užima daug laiko. Buhalterijos tvarkymas to laiko suryja dar daugiau. Pritrūko laiko pasidomėti. Liko visai nedaug iki mokestinių metų pabaigos ir todėl buhalterija primena daugybę metų nešienautą sodą. Tokį, kur darbo tiek, kad nors vežimu vežk.

Nenoras suklysti. Dar vienas į šią temą įeinantis punktas – nenoras suklysti. Apskaita reikalauja tam tikrų žinių. Nemenkų žinių. Tai atsakingas darbas; svarbu, kad rezultatas būtų tikslus. Kai procesas atrodo komplikuotas, sunku pradėti. Nes nenoras suklysti kiek baugina, skatina laikytis atokiau nuo buhalterinių reikalų.

Priežastys aiškios, bet kaip situaciją pakeisti? Kaip pasiekti gerą rezultatą? Kurgi ta produktyvesnė linkmė? Kaip sakoma, kiekvienas turėtų daryti tai, ką išmano geriausiai. Todėl verta susisiekti su buhalteriu. Taip ne tik apsisaugoma nuo klaidų, bet ir sutaupoma laiko. Na, o informacijos srautai nebebaugina. Iš pažiūros taip lyg ir išauga pinigų sąnaudos. Tačiau rezultatas patenkina lūkesčius. Žmonės, kurie naudojasi buhalterių paslaugomis, vieningai sutinka, kad tai yra geriausias sprendimas norint sklandžiai tvarkyti buhalterinę apskaitą.

 

 

 

 

Verslas

PVM skaičiuoklė

PVM skaičiuoklė PVM, taip pat dažnai sakoma pridėtinės vertės mokestis – yra vienas pagrindinių valstybės mokesčių. Kadangi PVM apmokestinama beveik visos naujos prekės ir paslaugos (yra tam tikrų išimčių), jo skaičiavimas taip pat dažnai iškylantis klausimas.

Pridėtinės vertės mokestį gali tekti skaičiuoti dvejopai: vienas būdas PVM skaičiuoja pridedant prie kainos be šio mokesčio, kitas būdas – atvirkščiai, skaičiuoja PVM dydį tuomet, kai jis jau būna priskaičiuotas prie bendros prekės ar paslaugos kainos.

Iš esmės PVM tenka skaičiuoti beveik kiekvienam smulkiam bei stambesniam verslininkui, kuris savo kainodarą pirmiausia paskaičiuoja be PVM (tai yra realias savo pajamas), o vėliau jau norėdamas paskaičuoti galutinę kainą, turi pridėti PVM dydį.

Šiuo metu pridėtinės vertės mokesčio tarifas yra 21 procentas, kuris taikomas iš esmės beveik visoms prekėms. Tik kai kurioms kelioms prekių grupėms yra taikomas lengvatinis tarifas: 9 proc. arb 5 proc. Vis tik, lengvatinę PVM mokesčio kategoriją atitinkančių prekių ar paslaugų nėra labai daug, ir šios lengvatos dažnai keičiamos, nes politikai šiomis lengvatomis manipuliuoja siekdami patraukti į savo pusę rinkėjų balsus. Vis tik, pridėtinės vertės mokestį sumažinti visoms prekių grupėms galimybės praktiškai nėra, nes PVM mokestis yra labai svarbus surenkant biudžetą, ir jei šio mokesčio tarifas būtų smarkiai sumažintas, nukentėtų visas valstybės biudžetas, ko pasekoje turėtų būti padidinti kiti mokesčiai, kurie kompensuotų šį nuostolį.

Pridėtinės vertės mokestį galima skaičiuoti dvejopai. Vienas metodas yra skirtas apskčiuoti pridėtinės vertės mokestį nuo kainos jau su mokesčiu, o kitas apskaičiuoti mokestį nuo kainos be mokesčio. Dažnai skaičiuojant šioje vietoje suklystama, nes reikia taikyti skiritingą skaičiavimo metodiką. Tiems, kas nemėgsta skaičiuoti patys, rekomenduojama pasinaudoti prisdėtinės vertės mokesčio skaičiuokle.

Bet kokio tarifo dydį lengviausia paskaičiuoti pasinaudojant www.finansistas.net skaičiuokle:

http://www.finansistas.net/pvm-skaiciuokle.html

Ši skaičiuoklė ne tik patogesnė už kitas PVM skaičiuokles, bet čia taip pat galima skaičiuoti ir kitų valstybių PVM mokestį pagal galiojančius tarifus. Taigi, jei reikia paskaičiuoti pridėtinės vertės mokestį – nevarkite patys, pasinaudokite paruoštomis skaičiuoklėmis!

Įvairūs, Verslas

Vokai svarbūs net ir interneto amžiuje

vokaiSMS žinutės, feisbukas, „Skype“ ir kitos priemonės – tai, be ko šiuolaikinė kasdienybė neįsivaizduojama. Bendravimas persikėlęs į kitą lygį. Nors kartais akcentuojamas žmonių susvetimėjimas, realaus bendravimo stoka, tačiau išmanūs bendravimo būdai turi daug privalumų. Ir vis dėlto net gyvenant tarp daugybės kompiuterių ir telefonų tradicinis paštas bei vokai nepraranda reikšmės.

Kad ir apie kokius vokus kalbėtume (skirtus laiškams, prekėms pakuoti ar pan.), kiekvienu atveju išryškėja tam tikros ypatybės. Kokios? Jų visumą galima pavadinti dailumo ir praktiškumo santykiu. Trumpai panagrinėkime porą kriterijų.

  1. Išvaizda. Iš pažiūros atrodo, kuo čia dėtos dizaino subtilybės. Juk svarbu tai, kas viduje. Bet nereikia taip nuvertinti voko išorės. Net jei žinote posakį, skatinantį nespręsti apie knygą iš viršelio, vokams tai dažnai negalioja.

Vienas iš pavyzdžių, įrodančių apipavidalinimo svarbą, yra atvejis, kai užsisakote smulkią prekę internetu. Tam tikro dydžio daiktams yra skirti specialūs pakavimo vokai ir jie puikiai atlieka savo funkciją iki pat to momento, kai pirkėjas išpakuoja gautą prekę. Įsivaizduokite, kad iš paštomato pasiimate apdriskusią ar purviną pakuotę. Kiltų klausimas, kur vokas buvo laikytas. Be to, elektroninė parduotuvė negautų pliuso už reprezentatyvų prekės apipavidalinimą.

Vokų išvaizdos svarba atsiskleidžia ir siunčiant laiškus. Tiek siunčiant, tiek gaunant malonu, kai vokas atrodo dailiai. Žinoma, svarbu pats tekstas, kreipinys, skambūs žodžiai, dailus raštas. Bet ne ką menkesnis ir voko tvarkingumas. Tuomet jį paėmus kyla teigiamos emocijos.

  1. Praktiškumas. Praktinės subtilybės taip pat groja vienu iš pirmųjų smuikų. Šis teiginys galioja tiek kalbant apie pakavimo vokus, tiek turint omenyje tuos, į kuriuos dedami laiškai.

Pirmiausia apie prekių pristatymą. Jei užsisakytumėte nedidelį daiktą ir iš parduotuvės sandėlio jis jus pasiektų prastos būklės, kiltų neaiškumų dėl pakuotės kokybės. Praktiškumas – tai prekės gabenimas nepažeidžiant nei vienos pusės, nei vieno kampo.

Praktiškumas aktualus ir šnekant apie laiškų siuntimą. Kas būtų, jei gavėją laiškas pasiektų beveik be voko? Jei vokas neatlaikytų siuntimo? Arba jei siuntimo metu atsiklijuotų? Tai suponuoja apie praktiškumo ir elementaraus funkcionalumo reikiamybę.

Interneto amžius

Kaip minėjome pradžioje, SMS žinutės, feisbukas, „Skype“ – kasdieniai šiuolaikinio žmogaus palydovai. Kaipgi tuomet išlieka tradicinis paštas? Internetinių parduotuvių sfera lyg ir aiški – čia vokai ir kitos pakavimo priemonės reikalingos tam, kad pirkėjai gautų nepriekaištingos būklės prekes. O kaip dėl laiškų?

Kai kurios kompanijos (pvz., draudimai, bankai) vis dar taiko „senovišką“ sistemą ir siunčia klientams pranešimus popieriniu formatu. Nesuklystume pasakę, kad nemažai vyresnės kartos atstovų tokį sprendimą ypač palaiko. Nors reikia pripažinti, jog kuo toliau, tuo labiau kompiuteriai ir išmanieji telefonai tampa priimtinesni ir vyresniems asmenims.

Šiame straipsnyje mes dar neakcentavome vieno dalyko, kuris labai glaudžiai susijęs su popieriniais laiškais. Tai romantika. Juk popierinis laiškas draugui ar draugei – šiokia tokia egzotika. Sveikinimas šventės proga ar tiesiog parašymas be jokios progos – šis tas neįprasto, įdomaus, reikalaujančio pastangų. Ypač jei tai ne spausdintas, o ranka rašytas tekstas.

Siuntų vaidmuo šiuolaikiniame pasaulyje nenugarma į nežinia kelintą planą. O turint omenyje elektronines parduotuves jie apskritai stovi pirmose gretose. Dailūs ir kokybiški vokai reikalingi ir siunčiant prekes, ir kuriant laiškus. Apibendrinimas: XXI amžius, technologijų apsuptis ir vokai – tai, kas funkcionuoja kartu, vieni kitų „kaimynystėje“.

 

 

Verslas

Kada pagelbėja kreditas?

kreditasPinigai vilioja ir kartu kelia įvairių klausimų. Apie juos svajojama, dėl jų stengiamasi, jie tampa priemone (įvairialype). Bet finansų tvarkymas ne visada idealus. Tuomet imama domėtis, ar pagelbėtų kreditas.

Kas yra kreditas, turbūt nereikia aiškinti. Tai suma, kurią kas nors skolinasi. Paskui grąžina su palūkanomis. Kada papildomi pinigai praverčia? Atvejų būtų galima vardyti daugybę. Tačiau yra ir kitas šios temos kampas. Koks? Apie ką dar galima kalbėti, jei ne apie tikslus, kuriems skiriami pinigai? Ne mažiau svarbu ir požiūris. Psichologija, disciplina, mokėjimas elgtis su turimomis lėšomis – sąvokos, kurios skolinantis atlieka nemažą vaidmenį.

Kuo kreditai skiriasi? Pirmiausia reikėtų paminėti, kad juos teikia ne viena įmonė. Tad ir specifika ne tokia pat. O iš šio teiginio rutuliojami tokie skirtumai kaip skolinamos sumos dydis, palūkanos, pinigų gavimo ir grąžinimo terminai.

300, 100, 2000 – pavyzdžiai, kokio dydžio kreditas gali būti. Nuo ko tai priklauso? Vienas iš veiksnių – asmens pajamos. Tas, kuris gauna 600 eurų per mėnesį, gaus daugiau. Tad, kurio atlyginimas yra 300 eurų, gaus mažiau. Viskas aišku. Tačiau neretai imama ir pamirštama, kad skolinamos sumos dydis turėtų būti nusistatomas ir pagal konkrečius poreikius. Jei būtinas 500 eurų finansinis papildymas, kodėl susigundoma keletą kartų stambesne suma?

Skolinantis aktualu, kokios yra palūkanos. Visi puikiai supranta, kad mažesni procentai reiškia lengvesnį kredito atidavimą. Tad ieškant paskolų nišoje veikiančios įmonės domimasi, ar palūkanos nebus tarsi Guliveris mažų žmogeliukų šalyje.

Jei imant kreditą praleidžiama grafa, kurioje nurodoma informacija apie terminus, situacija krypsta ne pačia tinkamiausia linkme. Jei pinigai būtini per valandą, o pasirašę sutartį sužinote, kad juos gausite tik kitą dieną, situacija vėlgi ne pati maloniausia. Jei tikitės, kad kreditą gražinsite per metus laiko, o sutartyje (į kurią neįsigilinta) nurodytas trijų mėnesių terminas, kreditas tampa sunkesniu įsipareigojimu.

Nesiskolinkite bet kam, nesiskolinkite bet kiek, nesiskolinkite bet kada. Skamba griežtai? Na, geriau tvirtai pasakyti, negu vėliau gailėtis. Taigi, į klausimą, kada pagelbėja kreditas, atsakoma trimis liepiamosios nuosakos frazėmis.

Nesiskolinkite bet kam.

Nesiskolinkite bet kiek.

Nesiskolinkite bet kada.

Naujas išmanusis? Tai ne pats geriausias objektas, kurį galima įsigyti už skolintus pinigus. 3000 eurų, kai reikalinga dešimt kartų mažesnė suma? Sutarties sudarymas neapgalvojus situacijos? Venkite tokių situacijų ir kreditas bus pajėgus pagelbėti.

 

 

 

Verslas

Interneto svetainių vertimai – kam jie reikalingi?

vertimaiPlanuojate kurti naują internetinę svetainę lietuvių kalba, bet supratote, kad jūsų parduodamų prekių paslauga gali būti populiari ir kitose Europos šalyse? Norint džiaugtis geru uždarbiu, neužtenka produktą platinti tik savo valstybėje. Kuo daugiau žmonių domėsis jūsų paslauga, tuo didesnio pardavimo bus galima tikėtis. Kad pardavimai Lietuvos ir Europos rinkoje būtų paklausūs, labai svarbu, internetinę svetainę išversti bent keliomis, populiariausiomis kalbomis, kurios būtų suprantamos daugumai užsienio gyventojų. Ką turime omenyje? Mes kalbame apie Interneto svetainių vertimą, kurį atlieka profesionalūs vertimo biurų darbuotojai.

Visu pirma, išversti svetainę nėra taip lengva, ypatingai, kai internetinių svetainių vertimas yra viena iš pagrindinių priemonių padedanti reprezentuoti įmonę bei jos parduodamas prekes, norimoms šalims ir jų gyventojams. Vertimas, turi būti atliktas tik šioje srityje ilgai dirbančio ir praktikos turinčio vertėjo, kurio paslaugos būtų ne tik greitos, bet ir kokybiškos. Tik tinkamai išverstas internetinis puslapis gali pritraukti lankytojus, o svarbiausia būti suprantamas. Juk neretai, įmonės susiduria su problema, kai už svetainės vertimą sumoka nemažą sumą pinigų, o paruoštas vertimas jų tiesiog netenkina. Netgi paprasčiausias komandas: kur eiti, kaip pirkti, ką daryti, išversti reikalauja pastangų, o ką jau kalbėti apie tekstus talpinamus į svetainės vidų.

Taigi, tik gerą klientų įvertinimą ir aukštus reitingus turintis vertimų biuras, gali padėti šioje situacijoje. Kadangi dažniausiai Lietuvos parduodamais produktais domisi kaimyninės šalys, tokios kaip: Rusija, Lenkija bei tolimesnės: Anglija, Vokietija, Japonija ir panašiai, optimaliausia, svetainę išversti šių šalių kalbomis.

Kuo internetinės svetainės vertimas kitomis kalbomis yra naudingas įmonei? 

  • Tinklapis išverstas skirtingomis kalbomis, gali padėti pritraukti tikslinius lankytojus
  • Suprantamas svetainės turinys – patenkinti klientai
  • Savo gimtąją kalbą, internetinėje svetainėje radę lankytojai, jausis įvertinti
  • Auganti bendroji prekių pardavimo paklausa

Lietuviškas svetainės tinklapis jau paruoštas, tačiau vertimai į pasirinktas kalbas dar nepradėti? Žinomas ir klientų gerai vertinamas vertimų biuras, tikrai padės šioje situacijoje. Užsisakykite vertimo biuro paslaugas, išsirinkite kvalifikuotą vertėją ir jau vos kelių mėnesių ar netgi savaičių laikotarpyje džiaukitės modernia, užsienio gyventojams atvira internetine svetaine.

Verslas

Remarketingo strategijos kūrimą palikite profesionalams

RemarketingasGalvojantys išbandyti remarketingo strategiją turėtų gerai pagalvoti apie specialisto samdymą – tai yra tiek pat svarbu, kiek samdyti administratorių Adwords reklaminių kampanijų kūrimui. Remarketingas padeda susigrąžinti lankytojus bei pirkėjus, tačiau ne kiekvienai svetainei tokia strategija yra naudinga. Trumpai tariant, jeigu jūsų interneto svetainė yra susijusi su naujienomis ir pajamas generuojate iš reklamos pardavimo, tai remarketingo strategija jums ko gero nebus naudinga, nes ji jums grąžins tuos pačius lankytojus, kurie jau buvo apsilankę pas jus. Štai, prekiaujantiems kažkuo tai yra vienas geresnių pasirinkimų.

Remarketingo paslaugą siūlo privačios reklamos agentūros, reklamos tinklai bei pavieniai marketingo specialistai. Jūs galite rinktis didžiausius tinklus, tokius kaip Google Adwords, AdnetMedia, tačiau turite žinoti, kad jūs mokėsite tarpininkavimo mokestį. Tai reiškia, kad jūs mokėsite už paspaudimus, kurių kaina dalinama tiek pačiam tinklui, tiek ir reklamą talpinančiai svetainei.

Jeigu norėtumėte reklaminių kampanijų administravimo naštą nusimesti nuo pečių, tai jums reikėtų kreiptis į tuos pačius specialistus, kurie teikia Adwords reklaminių kampanijų administravimo paslaugas. Jie tiesiog naudoja tą pačią strategiją, tik nustatant parametrus, jie pasirinks, jog būtų taikomasi į sugrįžtančius vartotojus. Kaina išlieka tokia pati. Rinktis specialistus tokių reklaminių kampanijų administravimui yra būtina, jeigu patys nelabai išmanote ką daryti užsiregistravus tokioje sistemoje.

Trumpai tariant, norint užsisakyti remarketingo paslaugas, jums reikia kreiptis į reklamos specialistus, kurie teikia ir įprastas paslaugas, susijusias su reklama. Jie parinks tinkamiausias kampanijos antraštes, jog susidomėjimas jūsų reklaminiu skydeliu būtų kuo didesnis. Už tokią reklamą mokama pagal paspaudimus t.y. lygiai taip pat kaip naudojant įprastą Adwords reklaminę kampaniją. Jūsų išleidžiama pinigų suma priklausys būtent nuo norimų raktažodžių konkurencijos – kuo ji bus didesnė, tuo didesnę sumą už vieną paspaudimą turėsite sumokėti.

Kreipiantis į specialistus, labai svarbu tinkamai pasidomėti jų darbo rezultatais bei atsiliepimais apie teikiamų paslaugų kokybę. Yra tokių specialistų, kurie pakenkia svetainėms – jie naudoja kuponus, kuriuos galima gauti nemokamai, o tai dažnai priveda ir prie svetainių blokavimo. Tad, norint pasinaudoti remarketingo paslaugomis, būtinai kreipkitės į profesionalus.

Automobiliai, Verslas

Ar tikrai viską žinote apie automobilių lizingą?

Automobilių lizingasAutomobilio lizingo paslaugas teikiančios bendrovės šiuo metu išgyvena tikrą aukso amžių. Lietuvos bankų asociacijos duomenimis per praeitus metus automobilių lizingo portfelis išaugo net 9 proc., lyginant su 2014 m. Tai buvo didžiausias augimas per pastaruosius septynerius metus ir specialistai teigia, kad artimiausioje ateityje automobilių lizingas tik dar labiau populiarės.

Kas yra automobilių lizingas?

Lizingas – ilgalaikė transporto nuomos sutartis, kuri įpareigoja už automobilį nustatytu laiku mokėti atitinkamo dydžio periodines įmokas  bei palūkanas. Jei asmuo per visą automobilio lizingo sutarties galiojimo laiką tvarkingai ir atsakingai mokėjo nustatytas įmokas, pasibaigus sutarčiai, automobilis tampa jo nuosavybe. Automobilių lizingas labai dažnai laikomas kreditu, tačiau kredito ir lizingo sąlygos šiek tiek skiriasi. Esminis skirtumas – teisės į automobilį. Paprasčiau tariant, jei nusprendėte imti kreditą automobiliui, visos teisės į automobilį iš karto atitenka jums. Be to, norint pasiimti kreditą, nebūtinas pradinis įnašas. Kita vertus, kredito palūkanos, lyginant su lizingu, gerokai didesnės.

Tuo tarpu, visą automobilio lizingo sutarties galiojimo laiką, transporto priemonė oficialiai priklauso lizingą suteikusiai bendrovei. Tik pasibaigus sutarčiai, automobilio teisės pereina vairuotojui. Be to, norint gauti automobilio lizingą, būtina pradinė įmoka, kuri siekia apie 30-40 proc. automobilio vertės, tačiau reikia atminti, kad lizingo palūkanos yra mažesnės.

Taigi, jei nusprendėte pasirašyti lizingo sutartį, turėtumėte žinoti, kuo skiriasi automobilių lizingo rūšys ir kokį lizingą naudingiau pasirinkti.

Veiklos nuoma – tai daugiau galimybių

Veiklos nuoma – viena iš automobilio lizingo rūšių, kuri pasižymi tuo, kad jūsų norimą automobilį įsigyja lizingo bendrovė, o jūs galite eksploatuoti automobilį iki lizingo sutartyje nurodytos datos. Kai sutartis pasibaigia, turite du pasirinkimus:  automobilį galite grąžinti lizingo bendrovei arba jį įsigyti. Pastaruoju atveju, automobilio kaina priklauso nuo jo likutinės vertės, kuri buvo nustatyta sandėrio pradžioje.  Šis automobilių lizingas klientus vilioja tuo, kad reikia mokėti mažesnes periodines įmokas, tik sutarties gale reikia sumokėti didesnę pinigų sumą. Pasirinkę veiklos nuomos sutartį, turite galimybę grąžinti automobilį pardavėjui arba pratęsti lizingo sutartį, taigi, ši lizingo rūšis suteikia daugiau pasirinkimo laisvės.

Išperkamoji nuoma – turintiems pradinę įmoką

Išperkamoji nuoma arba tiesiog automobilių lizingas pasižymi tuo, kas jūsų norimą transporto priemonę pardavėjas parduoda lizingo bendrovei, o jų per sutartyje nurodytą laiką turite jį išsipirkti.  Pasirašant išperkamosios nuomos sutartį, paprastai reikia sumokėti didesnę pradinę įmoką. Tiesa, kai kurios lizingo bendrovės ar bankai savo klientams suteikia galimybę pasirinkti įmokos dydį. Kita vertus, turėtumėte žinoti, kad kuo mažesnė pradinė įmoka, tuo didesnė bus periodinių įmokų suma. Taigi, reiktų gerai apsvarstyti, kas naudingiau – šiek tiek „susiveržti diržus“ ir sukaupti didesnę pradinę įmoką ar vėliau mokėti didesnes periodines įmokas.

Automobilių lizingas – greitas ir paprastas būdas įsigyti naują automobilį, tačiau, prieš pasirašant automobilio lizingo sutartį, turėtumėte atminti, kad tai yra finansinis įsipareigojimas, todėl būtina gerai įvertinti savo finansines galimybes ir jų perspektyvas. Jei esate tikras, kad kelis artimiausius metus jūsų finansinė padėtis išliks stabili, lizingas – puikus pasirinkimas. Priešingu atveju, gerai pagalvokite ar automobilio lizingas netaps našta. Specialistai perspėja, kad įmokos, kurias mokate už automobilį, neturėtų viršyti 25 proc. jūsų gaunamų pajamų. Tuo atveju, jei turite daugiau finansinių įsipareigojimų, visų paskolų ar kreditų  įmokų suma neturėtų būti didesnė nei 40 proc. gaunamų pajamų.

 

 

 

Verslas

Nemirštanti verslo dovanų klasika – rašiklių rinkiniai

rinkiniaiKokią verslo dovaną pasirinkti, kad nesuklystum? Dovanų specialistai teigia, jog rašiklių rinkiniai visais laikais buvo populiariausių verslo dovanų dešimtukuose, iš jų nesiruošia trauktis ir dabar, nors daug ką rašome ne ranka, o kompiuteriu.

Kodėl rašikliai yra vertinga dovana?

  • Nors gyvename kompiuterių amžiuje, visgi be tušinukų, rašiklių ir pieštukų išsiversti negalime. Net ir naudojant minimaliai, jų prireikia ypatingoms progoms – pasirašyti sutarčiai, užrašyti adresą ant voko, užrašyti sveikinimo atvirutę ar palikti meilės raštelį ant pagalvės.
  • Kuo mažiau naudoji, tuo prabangesnį rašiklį norisi turėti – specialų, ypatingoms progoms.
  • Net ir turint daug rašiklių, brangūs ir solidžiai atrodantys rašikliai visuomet yra naudojami mieliau, nei pigūs ir nepatvarūs.
  • Rašiklis su išgraviruotu sveikinimu, įmonės logotipu ar šūkiu yra puiki ir subtili reprezentacinė dovana.

Kokį rašiklių rinkinį rinktis?

Klasikinius rinkinius sudaro tušinukas ir rašiklis su plunksna. Tačiau šiomis dienomis plunksna nebėra tokia populiari. Nors kokybiški rašikliai nelieja, nėra pavojaus išsitepti rašalu, tačiau rašyti jais tampa daug sudėtingiau, pradeda trūkti įgūdžių. O ir nepatogu greitai pasirašant šusnį dokumentų – rašalas nespėja išdžiūti. Todėl rašalinių rašiklių rinkiniai paliekami tiems kas juos išties vertina. Tuo tarpu kiti mielai renkasi ir tikrai nesuklysta pasirinkę dviejų rūšių rašiklius – vienas automatinis, kitas su uždaromu kamšteliu. Jei rinkinį sudaro trys vienetai, trečiasis būna automatinis pieštukas – taip pat patogus ir praktiškas daikčiukas kiekvienam dirbančiam biure.

Svarbiausia – suasmeninti

Net ir paprasčiausia dovana taps svarbia ir nepaprasta, jei ji bus suasmeninta. Kaip tai padaryti? Pirmiausia, pagalvoti kokia proga teikiamas rinkinys. Jei tai asmeninė šventė, pavyzdžiui, jubiliejus, darbo jubiliejus, paaukštinimas, išėjimas į pensiją, tuomet ant rašiklių galima išgraviruoti sveikinimą, pažymint progą ir datą. Tuo tarpu kitomis progomis galima išgraviruoti paprastą sveikinimą su gavėjo vardu. Žinoma, verslo dovana nebus verslo, jei neatliks ir savo funkcijos – neprimins iš kur gauta dovana. Rašiklio paviršiaus ploto tikrai neužteks viskam surašyti, todėl prabangi aksominė ar odinė rašiklių dėžutė turėtų būti padabinta dovanos teikėjo logotipu ir sveikinimu. Kadangi brangūs rašiklių rinkiniai visuomet laikomi dėžutėse, graviruotas užrašas visuomet  primins šventę.

Verslas

Padangos žemės ūkio technikai – kur dydis susitinka ištvermę

Susipažinkite, čia Big Bud 747 – didžiausias pasaulyje traktorius. Šiame video klipe jis aria 21 plūgu iš karto. Keista, kad žiūrovų irgi nemažai, tačiau tenka pripažinti kad šis traktorius – tikrai įspūdingas. Vėliau paaiškės, kodėl žiūrovų daug ir kodėl šis traktorius aria tiek nedaug…

Dar įspūdingesnės yra šio traktoriaus padangos. Big Bud traktorius pirmą kartą buvo pagamintas dar 1977 metais Havre mieste Montanos valstijoje, JAV. Tai 760 AG traktorius, kurį užsakė Rossi šeima, užsiimanti medvilnės auginimu. Vėliau šis traktorius pakeitė dar pora šeimininkų, dabar jo savininkai Williamsų šeima, kuri traktorių atnaujino. Dabar jo galia – 900 AG. Į baką telpa net 3800 litrų kuro.

Bet grįžkime prie padangų. Jos buvo sukurtos pagal užsakymą vienos Kanados padangų gamintojos, nes tuo metu tokio dydžio padangų niekas negamino serijiniu būdu. Jos yra net 2,4 metrų aukščio. Deja, 2000 metais ši padangų gamybos įmonė bankrutavo ir „Didysis draugas“ liko su paskutinėmis padangomis. Dėl to jis nebebuvo naudojamas realiems ūkio darbams, tik kartais išvažiuodavo į įvairias parodas pasirodyti ir sudalyvauti „šou“.

padangos žemės ūkio technikaiBig Bud traktorius gali ir vėl atgimti, nes Michelin pernai pristatė kol kas didžiausias serijiniu būdu gaminamas padangas AxioBib IF900/65R46, kurios yra beveik 2,4 metrų aukščio. Tokios padangos gali būti montuojamos ant Claas, New Holland, Deutz-Fahr ir kitų traktorių bei žemės ūkio technikos.

Natūraliai kyla klausimas – kam reikalingos tokios didelės padangos žemės ūkio technikai? Ar tikrai reikia gaminti traktorius milžinus?

Į šį klausimą nesunkiai gali atsakyti bet kuris stambesnis ūkininkas, kuriam reikia vienu metu apdirbti kelis šimtus hektarų žemės. Tai galima padaryti per pora dienų su dideliu traktoriumi, arba per pora savaičių su nedideliu, vidutinio galingumo traktoriumi. Kuriuo atveju bus išdeginama daugiau kuro, apgadinama daugiau technikos, reikalinga traktorininkų komanda ir t.t.? Akivaizdu, kad didelė mašina veikia kur kas efektyviau dirbant su dideliais plotais.

Kita priežastis – darbas šlapesnėse žemėse. Kuo didesnė padanga, tuo geresnis sukibimas su žeme, tuo paprasčiau jai traukti tuos 20 plūgų agregatus. Šiuolaikinės padangos žemės ūkio technikai eina kartu su technologijomis. Ratuose gali būti specialūs mechanizmai, pripučiantys padangas arba išleidžiantys iš jų orą tiek, kiek reikia dirbant drėgnesnę arba sausesnę žemę. Niekam ne paslaptis, kad plokščia padanga yra skirta efektyvesniam darbui ariant.

Kodėl priekinės padangos dažnai būna mažesnės, nei galinės? Atsakymas šia irgi gana nesudėtingas. Priekinės padangos yra skirtos vairavimui, o galinės – juodam darbui. Skiriasi jų apsisukimo momentai, todėl ir galia būna skirtinga. Kai norima išcentruoti traktoriaus svorio centrą, tada padangos tiek priekyje, tiek gale dedamos vienodos, bet tai jau priklauso nuo technikos paskirties ir modelių.

Tai ištvermingi aparatai, tarnaujantys ne vieną dešimtį metų, todėl padangos žemės ūkio technikai reikalauja išskirtinių savybių. Padangos dar turi kur tobulėti, nes efektyvumas ir ištvermė – svarbiausios savybės žemės ūkyje.

Verslas

Reklamos agentūra sukurs jums ir reikiamą logotipą įmonei, ir paruoš tinkamą rinkodarinę sistemą!

reklamos agentūraSėkmingas verslas, kaip ir tikriausiai niekam jau nėra paslaptis, susideda iš daugybės įvairiausių procesų – visa esmė yra tame, kad kiekvienam reikia ne vien tik paskirti daug finansinių išteklių, tačiau taip pat ir asmeninio laiko, siekiant, kad viskas bendrąja prasme veiktų idealiai ir galiausiai leistų žmonėms pasiekti maksimalią naudą, jeigu būtų galima taip teigti. Kad ir kaip ten bebūtų, natūralu, kad dėl pernelyg didelių pareigų, bei atsakomybių, laikui bėgant žmonės yra linkę pamiršti tam tikrus niuansus, kai kuriems procesams skiria mažiau dėmesio – vis dėlto, reklamos agentūra šiandieną yra sirtis, kuri susilauks daugiausiai dėmesio iš mūsų pusės, tad viliamės, kad turiniu priminsime jos svarbą.

Tiesą sakant, norėtume pabrėžti tai, kad reklamos agentūra, kaip pagrindinė šiandienos turinio mintis, ne vien tik, kad bus pagrindinis mūsų straipsnio tikslas, jeigu būtų galima taip teigti, tačiau be viso to ir norėtume tikslingai paaiškinti piliečiams, kokių paslaugų būtų galima tikėtis iš pastarųjų bendrovių, siekiant įgyti individualios naudos verslui. Esame įsitikinę, kad šiandienos turinys tikrai, kad daugeliui skaitytojų suteiks potencialios naudos, ypač tuo atveju, jeigu žmonės išsiaiškins, kaip gi tikslingai būtų galima pritaikyti pateiktas mintis bei patarimus šiandienos straipsnyje. Taigi, nuoširdžiai viliamės, kad galiausiai sugebėsime piliečiams pagelbėti, o reklamos agentūra, kaip tikslinė institucija, susilauks nepaprastai daug asmenų susidomėjimo.

Siektume pradėti nuo tos minties, kad bet kuriuo atveju reklamos agentūra labiausiai yra siejama su niekuo kitu, kaip tik vizualiniu įmonės aspektu. Kitaip tariant, įvairiausi logotipai, dizainai, kitos reikalingos priemonės tiek realiam, tiek virtualiam verslui – reklamos agentūros teikiami pasiūlymai, kurie yra ir prieinami kiekvienam asmeniui, ir kurie gali būti be didesnių problemų išpildomi. Kad ir kaip ten bebūtų, puikiausia, panašu, jog yra tai, kad iš esmės perkant paslaugas it paketus, turint omenyje didesnes jų apimtis, galima finansiškai išties nemenkai išlošti, o palaipsniui tai tampa tiesiog puikiu motyvu žmonėms.