Diskusijų forumuose knibždėte knibžda komentarų apie darbus: apie savęs realizavimą, apie atlyginimus, apie tai, kas svarbu darbdaviams ir darbuotojams (kokios savybės skatina judėti tolyn ir t. t.). Požiūriai įvairūs. Tačiau tuomet, kai kalba pakrypsta buhalterijos link, mintys vienodėja: buhalterinės paslaugos įmonėms itin svarbios.
Kalbant apie buhalteriją aktualu aptarti tris punktus. Šį kartą žvelgsime iš trijų perspektyvų. Visų pirma, būna visko. Visų antra, kuklumas ne visada gerai. Visų trečia, buhalteris nėra kalkuliatorius. Apie tai skaitykite toliau. Juk naudinga perskaityti keletą minčių, galbūt paskatinančių pamąstyti apie situaciją darbo rinkoje, o gal padėsiančių šį tą perfiltruoti.
Būna visko
Kartais darbdavys pernelyg griežtas, reikalaujantis to, kas neįeina į darbuotojo pareigas. Kitais atvejais viskas atvirkščiai, sukurtos sąlygos kokybiškam darbui. Patys buhalteriai irgi pasižymi skirtingomis charakterio savybėmis, o ir profesionalumo lygis negali būti toks pat.
Bene geriausiai kontrastus apibūdina žodžiai „būna visko“. Sutikite, jie labai teisingi ir reprezentuojantys tikrovę. Kad ir kokioje įmonėje tvarkoma buhalterija, šimtaprocentinis sklandumas pageidaujamas, bet ar kaskart įmanoma tai garantuoti?
Pastarasis klausimas gal kiek retorinis, tačiau akivaizdu, jog profesionalūs buhalteriai tikrai stengiasi, kad buhalterinės paslaugos įmonėms būtų visapusiškai kokybiškos.
Įdomus ir pastangų reikalaujantis variantas – apleistos buhalterijos tvarkymas. Sakysim, žmogus naujai pasamdomas ir imasi spręsti prisikaupusių problemų. Sprendimai bus kokybiški ir kiek greitesni, jei aplinka palanki, jei vadovas ne uja kaip vergą, o palaiko, suteikia prieigą prie reikiamų išteklių.
Kuklumas ne visada gerai
Žiūrint iš buhalterių pusės vertėtų paminėti kuklumo savybę. Kuklumas ne visada gerai. Jei pastangos ir skirtas laikas vykdant tam tikrą projektą yra verti 800 eurų, bet specialistas paprašo vos 400, tai vėliau tikriausiai mąsto, jog nustatė per mažą kainą. Būtent todėl kuklumas ne kiekvienu atveju yra dorybė.
Šitai reikėtų atsiminti ir darbdaviui. Jei įmanoma skirti 150 eurų premiją, tai kodėl atseikima vos 70? Aišku, čia eina kalba apie tas situacijas, kai įmonė laikosi gana stabiliai, kai nėra krizės nuojautos.
Apie kuklumą neprošal užsiminti ir iš dar vieno kampo. Ambicijos. Ką jums reiškia šis žodis? Turbūt susimąstėte apie siekius. Jei buhalterio tikslas – įsitaisyti šiltame kabinete ir praleisti laiką, vadinasi, ambicijos prastokos.
Buhalteris nėra kalkuliatorius
Tai štai, priėjome prie trečios temos dalies. Jei jūsų veikla susijusi su buhalterija, tai neleisite pasėti abejonės ir pritarsite, jog buhalteris nėra kalkuliatorius. Ar tai būtų mažas, ar didelis mokslinis skaičiuotuvas su daug mygtukų, jis ir buhalteris – nelyginamos visatos.
Buhalterinės paslaugos įmonėms apima ne vien mechaniškus veiksmus. Nustebtumėte sužinoję, kiek reikalavimų keliama specialistams. Pavyzdžiui, atstovauti interesams – na, tikrai ne du plius du, o žymiai sudėtingesnis uždavinys. Arba suteikti patarimą. Arba reaguoti į klientui / darbdaviui ramybės neduodančius klausimus.
Nusikelkime į šio straipsnio pradžią. Ten rašėme šitaip: Diskusijų forumuose knibždėte knibžda komentarų apie darbus: apie savęs realizavimą, apie atlyginimus, apie tai, kas svarbu darbdaviams ir darbuotojams (kokios savybės skatina judėti tolyn ir t. t.). Tai žodžiai, patvirtinantys, kad kiekvienas specialistas – ne kalkuliatorius, o žmogus, kuriam rūpi, ką veikti, kaip veikti ir kaip tobulėti. Buhalterinės paslaugos įmonėms ir šias paslaugas teikiantys asmenys – ne išimtis.