Verslas

Ar norite, kad Jūsų internetinė parduotuvė skatintų pirkti?

internetinė parduotuvėElektroninė prekyba Lietuvoje įsitvirtina vis tvirčiau ir tai pripažįsta ne tik pirkėjai, bet ir pardavėjai bei priežiūros institucijos. Atsižvelgiant į šiuos rinkos pokyčius, nuo 2016-ųjų metų jau įsigaliojo nauja tvarka, kuri užtikrina dar geresnę pirkėjų internete teisių gynimą. O tai reiškia, kad vis daugiau žmonių ryšis pirkti internetu. Todėl internete daugėja ir elektroninių parduotuvių. Tačiau norint, kad internetinė parduotuvė būtų pastebima ir joje noriai lankytųsi pirkėjai, reikia ją pritaikyti prie pirkėjų poreikių. Ai padaryti ne taip ir sunku, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

Svetainės medis

Viena svarbiausių svetainės dalių, apie kurią reikia pagalvoti, kuriant elektroninę parduotuvę – tai svetainės medis. Ši svetainės vieta yra orientuota į pirkėją ir padeda jam lengviau suprasti svetainę bei patogiau rasti ieškomas prekes. Labai dažnai svetainės, kurių lankytojų atmetimo rodiklis gana aukštas, pasirodo, netinkamai išdėsčiusios savo meniu punktus, o pirkėjams susiorientuoti nepavyksta, nes parduotuvėje netgi nėra svetainės medžio.

Tinkamos nuotraukos

Žinoma, jog norint pasirūpinti, jog Jūsų internetinė parduotuvė būtų patraukli klientams, pirmiausia reikia pagalvoti apie vizualų jos turinį. Labai dažnai žmonės apmiršta, jog internete pirkėjai perka pagal išvaizdą, nes juk paliesti šio daikto ir įvertinti jo kokybės neįmanoma per kompiuterio ekraną. Todėl prekių nuotraukos bet kokio tipo elektroninėje parduotuvėje vaidiną labai svarbų vaidmenį pirkėjų veiksmams svetainėje. Juk ir Jūs mėgstate pirkti tai, ką gerai matote ir galite įvertinti. Todėl pasirūpinkite, kad Jūsų klientai taip pat galėtų apžiūrėti parduodamas prekes. Labai svarbu, kad kiekvienos prekės nuotrauka būtų kokybiška ir ryški. Taip sukuriamas didesnis pasitikėjimo jausmas. Tamsių ir sunkiai įžiūrimų nuotraukų prekių pirkėjai internete dažniausiai neperka net ir žinodami, kad nuotraukoje pavaizduota.

Aiškūs užrašai

Dar vienas labai svarbus kriterijus, dėl kurio Jūsų internetinė parduotuvė patiks arba ne pirkėjams – tai užrašai, esantys Jūsų svetainėje. Kai pirkėjas jau susidomėjo prekėmis, kurių nuotraukas gali pamatyti kataloge, jis, greičiausiai nori šiek tiek apie jas sužinoti. Nėra nieko blogiau kaip neįskaitomas ar sunkiai skaitomas šriftas elektroninėje parduotuvėje. Pasirūpinkite, kad Jūsų svetainėje aprašai apie prekes būtų lengvai ir patogiai skaitomi, nes tai dar labiau padidina tikimybę, jog pirkėjas šias prekes įsikels į pirkinių krepšelį.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *