Verslas

Socialinių tinklų nauda verslui

Socialiniai tinklai užima vis svarbesnį vaidmenį ne tik žmonių asmeniniame, bet ir verslo pasaulyje. Daugelis įmonių kuria savo verslo puslapius socialiniuose tinkluose ir stengiasi aktyviai dalyvauti šiose medijose vykstančiame gyvenime. Informacijos talpinimas ir pastangos užimti kuo stipresnes pozicijas socialiniuose tinkluose nėra vien tik įmonės „garbės“ ar mados reikalas. Pasidomėjus galimybėmis, socialiniai tinklai gali būti net labai naudingi verslui. Aptarkime tai detaliau.

  • Galimybė pasiekti milžiniškas auditorijas

Pasak statistikos, net 77% Lietuvos gyventojų reguliariai naudojasi Facebook socialiniu tinklu. Didžioji dalis jų šiame socialiniame tinkle ne tik dalinasi nuotraukomis ar domisi pramogomis, bet ir išnaudoja šį kanalą paslaugų, prekių ar įmonių kontaktų paieškai. Visi šie vartotojai yra potencialūs jūsų įmonės klientai ar partneriai. Netgi darbuotojų paieška socialiniuose tinkluose gali duoti žymiai geresnius rezultatus nei kiti specialistų paieškos būdai.

  • Nebrangus reklamos būdas

Ne kiekvienos įmonės biudžetas yra pakankamai didelis, norint pasinaudoti žiniasklaidos, lauko ar kitomis brangiomis reklamos rūšimis. Tuo tarpu reklamai socialiniuose tinkluose nereikalingos didelės išlaidos. Šis ekonomiškas reklamos būdas gali būti išnaudojamas įvairiausiais tikslais. Norinčios pritraukti klientų įmonės socialiniuose tinkluose skelbia reprezentacines reklamas. Tuo tarpu, jei organizuojama darbuotojų paieška ir norima pritraukti tikrų talentų, apie tai informuojanti reklama socialiniuose tinkluose taip pat pasieks milijonus vartotojų.

  • Papildoma priemonė įmonės įvaizdžio formavimui

Tokia plati sąvoka kaip įmonės įvaizdis apima visą aibę sričių ir kanalų. Vienu iš jų gali tapti ir socialiniai tinklai. Kiekvienas įmonės verslo puslapyje paskelbtas įrašas yra dalis mozaikos, kuri visumoje su kitomis priemonėmis sudaro reprezentacinį įmonės veidą. Net ir toks įrašas, kaip organizuojama darbuotojų paieška, leidžia daryti prielaidą, kad įmonė yra arčiau vartotojų, nori su kandidatais užmegzti glaudesnį ryšį, nei ta, kuri darbuotojų ieško naudojantis tik darbuotojų paieškai skirtomis interneto svetainėmis.

Norint pasinaudoti visomis šiomis socialinių tinklų galimybėmis reikia skirti pakankamai dėmesio įmonės puslapio aktyvumui. Reguliariai talpinamas kokybiškas turinys, bendravimas su klientais ir tikslingos socialinių tinklų strategijos taikymas dar labiau padidina galimybes, kad šiuo kanalu pasieksite ne tik milžiniškus skaitytojų, bet ir pastovių klientų ar partnerių srautus.