Verslas

Mokomės, kaip „surasti“ ištikimus klientus

Google Adwords

Elektroninė prekyba – viena populiariausių šiuolaikinio verslo rūšių, galinti padėti investuojant net ir gana nedideles sumas užsidirbti juntamą pelną. Tiesa, pati elektroninė prekybos vieta neveiks be darbo, investicijų: tiek laiko, tiek materialių. Tinkamos strategijos sukūrimas – atsakingas, kruopštus ir profesionalumo reikalaujantis darbas, tad palikti jį bet kam – nėra tikslo.

Gera reklama yra ta, kuri investuojant 10 EUR padeda uždirbti 11 EUR. Svarbiausia apskaičiuoti – kiek reikia investuoti, kad reklama atsipirktų ne tik materialine, tačiau ir moraline prasme. Gera rinkodara ne tik padės parduoti, tačiau ir susikurti ištikimų klientų ratą.

PROSPECTS arba lietuviškai  – LEADS‘ais vadinami perspektyvūs kontaktai.

Būdai, kurie padės sumažinti perspektyvių kontaktų gavimo kaštus

Standartinis klientų įtraukimas į kontaktus – įprastų užklausų formų pildymas. Problema, kad tokio tipo formos yra nepopuliarios ir dažnas negaišta savo laiko jas pildydami. O, visgi, jeigu pildo – dažniausiai gaunamas užklausų kiekis yra mažas, investicija neatsiperka. Inovatyvesnė ir nepalyginamai pažengesnių rezultatų pasiekti padeda SUMO programa. Pavyzdžiui, mes mėnesiui išleidžiame vos 29 USD ir iš to gauname apie 30 potencialių klientų (30 užklausų), kurie turėtų susidomėti mūsų siūloma paslauga.  Jeigu naudojantis kitomis programomis viena užklausa gali kainuoti beveik 40 USD, tai SUMO – vos 5 EUR už vieną tikrą kontaktą, kuris gali tapti Jūsų verslo dalimi.

SUMO – plačiai visame pasaulyje naudojama sistema. Puikiai tinka tiek didelėms, tiek mažoms įmonėms, net valstybinėms įstaigoms, kurios puikiai supranta potencialaus kliento svarbą ir kontakto palaikymą.

Pardavimų didinimo būdai: kontaktų gavimo metodas

Standartinis užklausų pildymas – nuobodus, retas tai daro, kadangi nenori investuoti savo laiko. Alternatyva – SUMO programa, kuri lentelės pavidalu naršytojui pateikia įdomų pasiūlymą. Susidomėjęs klientas užpildys formą ir lauks, kol su juo bus susisiekta asmeniškai. Tiesa, reikia nepamiršti, kad kuo pasiūlymas bus patrauklesnis – tuo didesnė tikimybė, kad naršytojas susidomės ir tą užklausą pateiks. Skaičiuojama, kad beveik 5 % užsukusių puslapio lankytojų mielai palieka savo kontaktus, kai naudojama SUMO programa.

Efektyviausias kontaktų skaičiaus didinimas

Tradicinis kontaktų gavimo būdas naudojant užklausas – neefektyvus. Skaičiuojama, kad juo pasinaudoja vos apie 0,01 % į puslapį užsukusių klientų, tad akivaizdu, kad esant patrauklesnėms užklausų gavimo formoms – būtina jomis pasinaudoti. Kaip padidinti užklausų kiekį? SUMO gali pasigirti kur kas didesniais skaičiais. Net 5 % vartotojų pateikia užklausas ir tampa naudingaisiais kontaktais. Suprantama, kad viskas remiasi į tai – ką klientui galite pasiūlyti ir kodėl jis turėtų susidomėti Jūsų pasiūlymu.

SUMO dažniausiai pateikiamas iššokančio lango pagalba. Populiariausias pasirinkimas – puslapio dešinėje pusėje, apačioje. Kuo geresnį pasiūlymą pateiksite– tuo didesnė tikimybė, kad klientas susidomės.

SUMO programos universalumas

Platus programos parametrizavimas suteikia galimybę kiekvienam puslapio turėtojui pačiam nuspręsti, kada langas turi iššokti ir kokia informacija jame turi būti pateikiama.

Pavyzdžiui:

  • Apklausos atlikimo galimybės.
  • Naujienlaiškio prenumeravimas.
  • Pasisveikinimas  užsukus į puslapį.
  • Chat online galimybė iškilus klausimams.
  • Nuolaidų, dovanų kodų bei nuolaidų pasiūlymai.
  • Registracija susitikimui.
  • Komerciniai pasiūlymai.
  • Pasiūlymas prisijungti prie socialinių tinklų paskyrų.

SUMO galimybės labai plačios, tad kiekvienas turėdamas laiką fantaziją ir suvokdamas, kad šio tipo galimybės gali padėti gauti ne tik kontaktus, tačiau ir klientą – turėtų tuo pasinaudoti. Ir jokio skirtumo, kokią TVS sistemą naudojate – ši programa pritaikoma visais atvejais. Didelis privalumas, kad programa puikiai naudojama ne tik dirbant kompiuteriu, tačiau ir naršant per telefoną bei planšetę.