Verslas

Tekstinė Google AdWords reklama

išskirtiniai Google AdWords bruožai

Šiandien tekstinė reklama vis dažniau naudojama išreklamuoti naujus tinklapius. Ir čia nėra nieko stebėtino, nes užsisakyti tekstinę reklamą yra nesudėtinga, o jos veikimo principas taip pat nėra labai jau keblus. Tiesiog sukuriate reklaminį skelbimą, įkeliate jį į tekstinės Google AdWords reklamos sistemą ir laukiate, kada jūsų tinklapį „užguls“ didžiulė lavina unikalių lankytojų, susidomėjusių jūsų siūlomomis prekėmis, paslaugomis ar informacija.

Savaime suprantama, kad lankytojų auditorijos padidėjimas lems tinklapio pelningumą. O ar ne tai tai ir yra jums svarbiausia?

Google AdWords – tai pirmaujantis reklaminis tinklas visame pasaulyje. Neužleisdamas šios pozicijos jis ir toliau tobulėja.

Google AdWords reklama

Tekstinė Google AdWords reklama daugelio kitų pasaulio reklaminių tinklų laikoma originaliu prototipu. Be to, relevantinių reklamos skelbimų talpinimo idėja naudojasi ir Yandex Direct reklama, ir Begun reklama, ir kitos stambios paieškų marketingo rinkos įmonės.

Google AdWords reklamos pliusai ir minusai

Taigi pliusai:

  • Galimybė targeting‘ti ir efektyviai platinti reklamą, orientuotą į pasaulinę rinką;
  • Nedidelė reklaminės kampanijos vertė – nuo vieno cento už click‘ą;
  • Išplėtotas partnerinių platformų tinklas.

Minusas tėra vienas:

  • Pakankamai sudėtingas interfeisas ir specifinis kampanijos derinimas.

Išskirtiniai Google AdWords bruožai.

Paieškų tekstinė Google AdWords reklama skiriasi nuo kitų panašių sistemų daugeliu rodiklių ir stipriai lenkia savo konkurentus.

  1. Targeting‘as. Vienintelė sistema, kuri leidžia targeting‘ti skelbimus ne tik geografiniu ir kalbiniu aspektais, bet ir reklamuotojui suteikia galimybę transliuoti skelbimą tik į mobiliuosius įrenginius. Geografinis targeting‘as smulkiai išdirbtas, o tai leidžia parodyti skelbimą vartotojams, gyvenantiems tam tikrose miesto gatvėse. Beje, ši funkcija kol kas realizuojama tik JAV.
  2. Reklamuotojo interfeisas. Mėgėjai dažnai akcentuoja interfeiso sudėtingumą ir gremėzdiškumą. O specialistai, mokantys naudotis visomis siūlomomis galimybėmis, nesunkiai valdo netgi sudėtingiausias reklamines kampanijas su šimtais ir tūkstančiais skelbimų. Galimybė akimirksniu gauti ataskaitas, patogūs įrankiai skelbimų efektyvumo stebėjimui ir begalė kitų funkcijų tekstinę Google AdWords reklamą padaro dar rezultatyvesnę.
  3. Techninės galimybės. Servisas leidžia apsaugoti reklaminę kampaniją nuo perklikinimo. Analitiniai instrumentai potencialiems klientams leidžia parodyti patrauklesnius ir klikabilius skelbimus. Nekorektiškai formuoti statymų negalima. Automatiškai susekami bet kokie sukčiavimo ar nesąžiningos konkurencijos bandymai.
  4. Partnerių tinklas. Google AdWords reklama transliuojama keliuose milijonuose platformų. Tikslus jų skaičius nėra žinomas, nes laikomas komercine Google paslaptimi. Šios platformos suteikia papildomą tikslinę auditoriją. Tekstinė Google AdWords reklama vykdoma taip, kad visi netiksliniai click‘ai būtų automatiškai anuliuojami. Taip jūs gaunate tik realius tikslinius lankytojus.

Kiek kainuoja tekstinė Google AdWords reklama?

Reklaminės kampanijos vertė tiesiogiai priklauso nuo jos efektyvumo. Kuo didesnis skelbimų CTR, kuo patogesnė ir relevantiškesnė reklamuojama svetainė, kuo efektyviau ir profesionaliau realizuotas valdymas, tuo yra mažesnė galutinė click‘o kaina. Viso to rezultatas – aukštesnė jūsų skelbimo vieta paieškos rezultatų puslapyje.

Serviso palaikymo specialistai pabrėžia, kad tik relevantiški, klikabilūs ir „parduodantys“ skelbimai, vedantys į vartotojams įdomias relevantines svetaines, gali būti rodomi prieš paieškos rezultatus. Tai tarsi įvertinimas reklamuotojo, kuris prižiūri efektyvią reklaminę kampaniją ir vartotojams siūlo iš tiesų ieškomas paslaugas.

Teisingai ir korektiškai sukurta ir organizuota tekstinė Google AdWords reklama pradeda atsipirkti ir nešti pelną jau nuo pirmųjų jos paleidimo minučių.

Ar gali būti kas nors efektyvesnio? Tikriausiai, kad ne!