Verslas

Darbuotojų atranka

darbuotojų atrankaKol dar Lietuvoje nebuvo prasidėjusi krizė, buvo galima rasti įvairiausių patarimų, kaip surasti reikalingą darbuotoją. Populiarus pasirinkimas būdavo viską patikėti šios srities profesionalams. Tačiau įsibėgėjus krizei daugelis įmonių buvo priverstos taupyti ir atsisakyti šios patogios paslaugos, tekdavo kliautis savo turimų darbuotojų kompetencija. Deja, tai ne visada pasiteisindavo. Šiandien darbuotojų atranka vėl populiari, nes Lietuva jau seniai viršijo ikikrizinius rodiklius ir įmonės nebijo investuoti į geresnių darbuotojų paiešką.

Vis dėlto, jeigu ketinate patys atsirinkti naujus darbuotojus, čia rasite jums reikalingų patarimų. Viena iš pirmųjų užduočių – teisingai suformuluoti reikalavimus ieškomam darbuotojui. Pradžioje svarbiausias punktas yra išsilavinimas. Išsiaiškinkite, kokį išsilavinimą, aukštesnįjį ar aukštąjį, turintis darbuotojas jums reikalingas. Jeigu ieškote vadovo, toks asmuo turėtų būti baigęs rinkodaros ar vadybos studijas, jeigu reikalingas buhalteris – ekonomikos studijas, ir t.t. Kai kurie vadovai atkreipia dėmesį į tai, kokio tipo aukštąjį išsilavinimą, aukštąjį universitetinį ar aukštąjį neuniversitetinį, turi darbuotojas,  todėl reikėtų tai pasitikslinti iš anksto, kad vėliau nekiltų nesusipratimų ir nebūtų bereikalingai švaistomas laikas. Taip pat iš anksto reikėtų aptarti darbuotojo sukauptą darbo patirtį ir įgytas užsienio kalbų žinias.

Kas dėl užsienio kalbų, renkantis darbuotoją pasistenkite įvertinti ir su juo aptarti, ar darbo metu reikės nuolatos vartoti užsienio kalbą bendraujant su partneriais, ar tik kartą kitą per metus pasirašyti kokį dokumentą su užsienio kompanijomis. Kodėl patartina tai išsiaiškinti? Įmonių specialistai, kurie rūpinasi darbuotojų atranka, teigia, kad atvirai neišsiaiškinus šio punkto galima prarasti naująjį darbuotoją. Pavyzdžiui, kai kuriais atvejais naujai įdarbinami įmonių vadovai būna užtikrinami, kad užsienio kalba jiems bus reikalinga kiekvieną dieną. Jiems tai atrodo naudinga, kadangi jie trokšta tobulinti savo gebėjimus ir plėsti tarptautinių kontaktų ratą. Tačiau per bandomąjį laikotarpį tokie vadovai palieka įmones, nes per tuos kelis mėnesius jiems netenka nė karto panaudoti užsienio kalbos, ir jų profesiniai lūkesčiai nebūna pateisinti.

Prieš padedant ieškoti darbuotojų, svarbus punktas yra teisingai suformuluoti kandidato asmenybei keliamus reikalavimus. Pavyzdžiui, vadovas turėtų būti iniciatyvus, ambicingas, veržlus, o buhalteris – pareigingas, analitiškai mąstantis ir pan. Reikėtų nepamiršti, kad reikalavimų sąrašo sudarymas yra labai svarbu – nuo to ir prasideda atranka. Tačiau nereikia bijoti, jeigu anksčiau iškelti reikalavimai kiek pasikeistų pokalbio metu.

Kokie paieškos būdai patogiausi? Pirmiausia, reikėtų pradėti ieškoti įmonės viduje, nes šis variantas kainuoja mažiausiai išlaidų. Galbūt jūsų įmonėje yra darbuotojas, seniai išaugęs iš savo pozicijos, kuris laukia vidinės atrankos į tam tikras pareigas. Niekada neatmeskite šios minties, nes yra galimybė, kad užsiauginsite gerą ir lojalų darbuotoją.

Toliau – skelbimai darbo paieškų portaluose, laikraščiuose. Interneto portalai pateikia formas, į kurias jums lieka įrašyti reikalingą informaciją. O skelbimus laikraščiuose išskirtinis bruožas yra kandidatų gausa. Specialistai teigia, kad dėl skelbimų sulaukiama nuo 100 iki 300 gyvenimo aprašymų, dažniausiai iš jų atsirenkama apie 20 kandidatų.  Darbo skelbime turi būti nurodytas įmonės pavadinimas, jos veiklos sritis, apibūdinta įmonės politika ir t.t. Jūs turite patraukti kandidato dėmesį. Taip pat reikėtų nurodyti, ką jūs siūlote kandidatams, ir kokie jūsų reikalavimai. Tačiau, jeigu vis dėlto manome, kad savarankiška darbuotojų atranka jums atims per daug laiko, visada galite kreiptis į įmones, kurios tuo pasirūpins už jus.

Verslas

SEO paslaugos: privalumai ir trūkumai

SEO paslaugosDaugiau nei 95 proc. interneto vartotojų informacijos apie pageidaujamas prekes ir paslaugas ieško naudodamiesi Google paieškos sistema. Tai reiškia, kad jei siekiate verslo sėkmės ir norite didinti pardavimo mastus, viena svarbiausių jūsų užduočių – būti matomais paieškos sistemos generuojamuose rezultatuose. Kitaip sakant, jums bus reikalingos SEO paslaugos – vidinė ir išorinė svetainės optimizacija, padedanti iškelti konkretų tinklalapį į pirmuosius Google sistemos puslapius.

Tinkamai įgyvendinti SEO darbai užtikrina aukščiausius rezultatus – optimizuota svetainė atitinka Google sistemos reikalavimus ir prisitaiko prie vartotojų poreikių, t. y. svetainės optimizavimas padeda didinti lankytojų srautus, pritraukia tikslinę auditoriją ir potencialiems klientams siūlo aktualią informaciją. Kitaip sakant, profesionaliai atlikta optimizacija gerina svetainės kokybę ir padeda patekti į pirmuosius Google sistemos puslapius (atlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 80 proc. lankytojų juos dominančios informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose).

Tikslinės auditorijos didinimas

SEO paslaugos padeda pasiekti tikslinę auditoriją, t. y. jūsų svetainę matys klientai, kurie iš tiesų ieškos jūsų siūlomų prekių. Aukštos pozicijos Google sistemoje didins žmonių pasitikėjimą, kadangi pirmieji puslapiai asocijuojasi su rimtomis įmonėmis ir kokybiškomis prekėmis.

Rezultatų stebėjimas

Vienas svarbiausių SEO paslaugų privalumų yra tiksliai išmatuojamas efektyvumas. Naudodami specialius įrankius, pvz., „Google Analytics“ arba „Webmaster tools“, galėsite stebėti, kiek žmonių apsilankė jūsų svetainėje, kuriuose puslapiuose praleido daugiausiai laiko ir kokiomis prekėmis domėjosi.

Įvaizdžio gerinimas

SEO paslaugos padeda gerinti įmonės įvaizdį. Tinkamai sutvarkytas svetainės turinys ir nuolatos matomos įmonės vardas didins bendrovės žinomumą. Profesionaliai atlikti SEO darbai padės sukurti patrauklesnį turinį, kuris bus įdomus ne tik paieškos robotams, bet ir svetainės lankytojams. Jei klientui bus pateikiama aktuali ir įdomi informacija, jūs būsite vertinami kaip profesionalūs pardavėjai, siūlantys aukščiausios kokybės produkciją.

Trūkumai

Kalbėdami apie SEO paslaugas, negalime pamiršti ir jų trūkumų. Vienas svarbiausių yra rizika. Jei bendradarbiausite su prastos reputacijos įmone ar šio darbo specifikos neišmanančiu specialistu, gali būti, kad rezultatai jūsų nepradžiugins, o pinigai bus išleisti veltui. Be to, SEO darbai reikalauja gana daug laiko ir kantrybės. Pageidaujamo rezultato gali tekti laukti ne vieną mėnesį. Žinoma, internetinėje erdvėje galite rasti ir įvairių „specialistų“, žadančių itin greitus rezultatus. Deja, tokios bendrovės dirba nelegaliais būdais, todėl būsite nubausti už sukčiavimą. Sunkumų gali sukelti ir nuolatiniai atnaujinimo darbai – jei norite laikytis aukščiausiose pozicijose, turėsite rūpintis svetainės kokybe, t. y. reguliariai ją atnaujinti ir tinkamai prižiūrėti.

Laisvalaikis, Verslas

Kokių sričių fotografai egzistuoja?

fotografaiLaisvai samdomas fotografas – puikiai pažįstama profesija. XXI amžiaus mada įsigyti profesionalų fotoaparatą paskatino, kad vis daugiau žmonių pradėjo vadinti save šios srities specialistais. Išties gana neteisinga, kadangi fotografai tai ne tik asmenys, kurie turi įrangą galinčia pateikti nuotraukos rezultatą. Tai skvarbia akimi į pasaulį žiūrintys asmenys, kurie žino, ne tik kaip sustabdyti akimirką, tačiau net ir kaip ją prakalbinti popieriuje. Būtent todėl, kai jums prireikia šios profesionalo paslaugų, labai svarbu tiksliai pasirinkti konkrečios srities specialistą. Tas, kuris geba geriausiai įamžinti vestuves – nuotraukose puikiai atskleis šios šventės akimirkas. Tas, kuris mato gamtos grožį – kadrais šaudo į gyvūnus. Tas, kuris žino, kaip geriausiai parodyti nuostabią moters figūrą – dirba su manekenėmis. Kiekvienas žmogus turi savą sritį, nes tik susikoncentruodamas ties smulkmenomis geba geriausiai perteikti emocijas nuotraukoje.

Fotografai skiriami pagal tai, kas dažniausiai atsiduria jų objektyve:

  1. Asmenys, kurie dažniausiai fotografuoja gamtą.
  2. Tokie, kurie susikoncentruoja ties žmonių fotografavimu. Šiuo atveju vėlgi smulkinama į tokį fotografavimo būdą, kuomet perteikiamas grožis fotografuojant asmenis vaikštančios ant podiumo. Kitas variantas – salone, kuomet ateina žmonės norėdami pasidaryti pasinę nuotrauką ar panašiai.
  3. Trečioji rūšis – konkrečiai tam tikros šventės specialistai. Tiek vestuvių fotografai, tiek laidotuvių ar krikštynų – dažniausiai orientuojasi tik vienoje srityje, kadangi būtent konkrečią sritį geriausiai perteikia žinodami, kaip reikia atskleisti šventės dvasią.

Vienareikšmiškai galime teigti, kad gana sunku pasirinkti geriausią savo srities profesionalą. Žinoma, džiugu, kad egzistuoja didelis pasirinkimas. Kadangi dabartinė internetinė erdvė panaikina visas ribas – pasižiūrėti į profesionalų darbus yra labai nesunku. Tuo pačiu galite gana daug atsiliepimų perskaityti ir internetinėje erdvėje. Žinoma, nereikėtų viskuo tikėti, kadangi dažnai jie laba subjektyvus, tačiau bent jau preliminariai galima susidaryti nuomonę apie konkrečias paslaugas siūlantį asmenį.

Fotografai turi visą save atiduoti ir pasistengti, kad jų siūlomos paslaugos visada patenkintų klientų poreikius. „Klientas visada teisus“ – pagrindinis profesionalo šūkis. Pasistenkite, kad jūsų poreikiai nebūtų per dideli, tačiau jei esate nepatenkintas, tokiu atveju visada galima prašyti kiek daugiau ir profesionaliau.

Verslas

Skyrybos: advokatų kontora ar skyrybų centras?

advokatų kontoraSkyrybos sukelia daug streso ir nerimo. Jei norite, kad šis gyvenimo etapas praeitų kiek įmanoma greičiau ir sklandžiau, į pagalbą pasitelkite specialistus, t. y. skyryboms būtinas advokatas. Be to, profesionalus teisininkas padės nusiraminti ir racionaliai pažvelgti į santuokos nutraukimo procesą. Tiesa, išsirinkti advokatą nėra taip lengva kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Daug klausimų kelia ir skambūs skyrybų biurų šūkiai. Pasimetę sprendžiame dilemą: kas geriau – advokatų kontora ar skyrybų centras?

Profesionali advokato konsultacija leis objektyviai įvertinti savo galimybes nagrinėjamoje byloje ir sutvarkyti visus skyrybų procesui reikalingus dokumentus. Bylinėjimosi metu advokatas patars dėl efektyviausios sprendimo taktikos ir atstovaus jūsų interesams teisme. Įstatymas numato du pagrindinius skyrybų būdus. Sklandesnis ir greitesnis santuokos nutraukimas vykdomas tarpusavio susitarimu. Jei sutuoktiniai nesutaria, santuoka nutraukiama ginčo tvarka. Tiek vienu, tiek kitu atveju reikalinga profesionalaus teisininko pagalba. Jei santuoka nutraukiama susitarus, tuomet jūsų lūkesčius atitiks bet kokia advokatų kontora, kuri parengs santuokos nutraukimui skirtą prašymą ir su šiuo procesu susijusius dokumentus. Jei skyrybos lydimos ginčų, negailėkite laiko ir investicijų profesionalaus advokato paieškai. Objektyviai įvertinkite advokatų kontorų ir skyrybos centrų teikiamas paslaugas, čia dirbančių teisininkų profesionalumą ir laimėtų bylų skaičių. Nepamirškite – jei norite laimėti bylą, turite bendradarbiauti su šios srities specialistais.

Tiek advokatų kontora, tiek skyrybų centrai ar biurai turi savų privalumų ir trūkumų, todėl ieškodami visus jūsų lūkesčius atitinkančio teisininko, negailėkite savo laiko. Skyrybų paslaugas teikiančios bendrovės siūlo itin greitą ir pigų skyrybų proceso įgyvendinimą. Nors šias paslaugas teikiantys teisininkai yra malonūs ir geranoriški, praktika rodo, kad daugelio darbuotojų patirtis ir išsilavinimas negali atitikti išrankiausiųjų klientų poreikių, t. y. didžiausios šių įmonių pergalės siejamos su gana paprastomis bylomis, todėl dokumentai bei pareiškimai kuriami remiantis šabloniniu pavyzdžiu, kas ateityje gali kelti rimtų sunkumų, pvz., po kurio laiko buvę sutuoktiniai sužino, kad yra atsakingi už neišmokėtas skolas. Tiesa, konkretaus specialisto profesionalumą lemia darbo patirtis ir žinių bagažas, todėl visų pirma pasidomėkite pasirinkto teisininko praeitimi ir nagrinėtomis bylomis.

Rinkitės advokatą įvertinę ir konkretaus teisininko asmenines savybes, kadangi skyrybų proceso metu turite jaustis kiek įmanoma saugesni. Konkretaus specialisto įkainiai paremti darbo vieta ir advokato profesionalumu. Nepamirškite, kad skyrybų procesas įkainojamas atskiromis paslaugų grupėmis: teisininko konsultacijomis, ieškinio rašymu, bylai reikalingų dokumentų surinkimu, atstovavimu teisme, bylinėjimosi išlaidomis ir t. t.

Automobiliai, Kelionės, Laisvalaikis, Verslas

Automobilių nuoma: paneikime sklandančius mitus

automobilių nuomaKai nuosavas automobilis atsiduria autoservise, tenka sukti galvą, kuom jį laikinai pakeisti. Galima naudotis viešuoju transportu, kuris ryja jūsų laiką, taksi paslaugomis, kurios ryja jūsų pinigus arba pasinaudoti automobilių nuomos paslaugomis. Automobilių nuoma – protingas pasirinkimas, jei esate praktiškas ir nuolatos skubantis žmogus. Deja, apie automobilių nuomą sklando nemažai gandų, kurie yra visiškai nepagrįsti ir dažniausiai kyla iš paprasčiausio nežinojimo.

Visų pirma, dažnai galvojama, kad automobilių nuomos kainos yra gerokai per aukštos ir tokia paslauga negali naudotis statistinis Lietuvos gyventojas. Netiesa! Automobilių nuomos kainos priklauso nuo daugelio veiksnių: salono, automobilio markės ir nuomos laiko. Natūralu, kad naujų, prabangių ir galingų automobilių nuoma kainuoja gerokai brangiau nei ekonomiško miesto automobiliuko. Be to, reiktų atminti, kad nuomojantis automobilį ilgesniam laikui, krenta ir nuomos kaina. Tad pagalvojus, kiek sugaištumėte laiko keliaudami iš taško A į tašką B viešuoju transportu, automobilių nuoma atrodo išties patrauklesnis pasirinkimas, o ir sumokėsite mažiau, nei naudodamiesi taksi paslaugomis.

Visų antra, vairuotojai baiminasi, kad auto įvykio metu arba automobiliui sudegus, jiems teks padengti jo remonto išlaidas, tačiau tai visiškai nepagrįstos baimės. Nuomojami automobiliai paprastai būna pakankamai nauji ir techniškai tvarkingi, todėl rizika, kad sugesite kelyje yra gana maža. Visgi, jei taip nutiktų, daugelis nuomos salonų teikia pagalbos kelyje paslaugą, todėl nebūsite palikti likimo valioje.

Kalbant apie auto įvykius, visi nuomojami automobiliai turi privalomąjį draudimą, o kartais net ir KASKO draudimą, kuris yra įskaičiuotas į automobilio nuomos kainą,  todėl nuostolius padengia draudimo bendrovė, o ne vairuotojas. Blogiausiu atveju automobilių nuomos įmonė gali jums negrąžinti užstato, kurį paliekate, nuomodamiesi automobilį. Tačiau tokie atvejai gana reti.

Taigi, automobilių nuoma – puiki išeitis ne tik tada, kai sugenda nuosavas automobilis, bet ir tada, kai darbo ar kitais reikalais atvykstate į kitą miestą, kuriam laikui grįžtate iš užsienio ar tiesiog norite patogiai ir komfortabiliai keliauti.  Tai puikus pasirinkimas ir verslininkams, ir draugų kompanijai, ir šeimai.

 

 

Laisvalaikis, Verslas

Kur geriau – realiame ar internetiniame kazino?

kazino4Kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Taigi, į šį klausimą vieningo atsakymo nėra. Teks apsispręsti patiems. Padėsime, aišku, kuo galėsime.

Internetinis kazino Casino.com įvairiose šalyse atliko tyrimą, kuris parodė vieną įdomią tendenciją. Žmonės, kurie lošia internete labai norėtų bent kartą apsilankyti realiame kazino. Kai kurie nuolatiniai lošėjai realiame kazino lankosi dažniau, be to jie ten išleidžia daugiau. Galima daryti išvadą, kad viena be kitos šios laisvalaikio praleidimo rūšys gyventi nelabai gali.

Taigi, kur geriau – lošti internete ar realiame kazino? Tiek viename, tiek kitame galima prarasti laiko nuovoką, abu dirba ištisą parą, o lošimų stalų gausa ir įvairovė yra gana panaši (lyginant su didžiaisiais kazino).

Realūs kazino yra ne kiekviename mieste. Dėl to juose apsilankyti bet kada yra sudėtinga. Tuo tarpu kazino internete yra prieinamas darbe, namie, bibliotekoje ir net išmaniajame telefone. Iš kitos pusės reiktų prisiminti, kad paslauga, kuri nėra taip lengvai gaunama visada atrodo geresnė, įspūdingesnė ir profesionalesnė.

Į realų kazino galima patekti tik tinkamai apsirengus. Apsauga gali neįleisti išgėrusių asmenų. Tai įpareigoja. Reikia ruoštis, atitinkamai nusiteikti. To visiškai nereikia sėdint namuose prie kompiuterio su chalatu. Aišku, tai gali turėti ir neigiamų pasekmių, nes intensyvūs lošėjai dažnai apleidžia savo asmeninę higieną. Tai yra labai blogai. Čia gauname du priešingus dalykus – vienur reikia pasitempti ir atrodyti nepriekaištingai, sudaryti sėkmingo žmogaus, o ne „bomžo“ įspūdį, o kitur gali būti bet kuo…

Realiame kazino reikalingi socialiniai įgūdžiai – nuolatos bendraujame su baro padavėjomis, krupje, kitais dalyviais. Reikia mokėti užkalbinti, palaikyti pokalbį, žinoti vieną kitą sąmojį, laikytis tam tikro etiketo. Interneto kazino tokių reikalavimų neturi. Galima, tiesa, susirašinėti žinutėmis, tačiau tai tikrai ne tas pats, kaip bendrauti su realiais žmonėmis.

Kartais susidaro įspūdis, kad interneto kazino prisideda prie nužmogėjimo. Aišku, tai tikrai ne priežastis. Sergantis ir pasimetęs žmogus nužmogėja ir kitais būdais, be jokių kazino, tad tai tikrai nėra pagrindinė priežastis.

Nedideli statymai yra internetinio kazino didžiausias pliusas. Čia galima statyti centus, o realiame kazino viskas sukasi ties eurais. Jei ateinate praleisti laiką ir pramogauti, maži statymai gali būti patys tinkamiausi. Pralošėte 10 centų? Maža problema… Pralošėte 10 eurų? Hmmm. Reikės atsilošti… Tokios mintys užklumpa ne vieną lošėją. Taigi, peršasi išvada, kad pradėti lošti geriausia yra internetiniame kazino.

Ar nusprendėte, kur patogiau jums?

Loškite atsakingai! Tiek internete, tiek realiame kazino.

Automobiliai, Verslas

Reklama ant automobilio

reklama ant automobilioKažkada buvo Lietuvoje tokia reklamos forma – ant įdomesnės išvaizdos automobilio buvo klijuojama reklama, nebūtinai, kad savininkas nedirba toje įmonėje, kurios produktus reklamuoja… Atlygis už tokią reklamą dažniausiai būdavo keliasdešimt ar keli šimtai litrų benzino. „Win-win“ situacija abiems pusėms – tiek automobilio savininkui, tiek reklamos užsakovui. Deja dabar apie tokius dalykus girdėti nebetenka, nors reklama ant automobilio – vis dar viena iš populiariausių reklamos rūšių.

Šiuo metu Vilniuje dažniausiai galima išvysti 3 rūšių apklijuotus automobilius. Viena rūšis – policijos mašinos, kurios yra apklijuotos ne reklama, o numeriais, interneto puslapių adresais ir pasitikėjimo telefonais.

Kita rūšis – einamosios automobilių salonų mašinos, kuriomis vadybininkai bando įtikinti pirkti naujus automobilius. Aišku, jie dažnai važinėja po miestą, demonstruodami tų automobilių technines galimybes, todėl apklijuotos jos itin skoninga ir šaunia reklama.

Reklama ant automobilio dažnai pasitaiko ant komercinių transporto priemonių. Mikroautobusiukų Vilniuje nebeliko, tad komercinis transportas dabar mirga marga įvairiais užrašais ir reklamomis. Reklama ant automobilio viešojo transporto sektoriuje buvo viena veiksmingiausių. Buvo prieš keletą metų, bet galbūt ir toliau bus. Pasikeitusios Taksi bendrovės taip pat daug dėmesio skiria savo automobilių apklijavimui ir reklamai. Taigi, viešojo transporto sektorius dar gali suklestėti.

Į minėtas grupes niekaip nepatenka lenktyninis ir sportinis transportas. Ant lenktyninių automobilių reklama klijuojama bene gausiausiai. Lietuvoje yra vos keletas didesnių auto sporto renginių, kurių metu akis į automobilius susirenka šimtai ir tūkstančiai smalsuolių, todėl iš jų didelių užsakymų klijuotojai nelabai turi. Aišku, prieš lenktynes tenka paplušėti, tačiau tai labai sezoniška.

Reklama ant automobilio paprastai yra kuriama reklamos agentūrose. Tada atnešamas atspausdintas lipdukas, kurį užklijuoja tam tikroje vietoje ant automobilio. Arba ji gali būti kuriam pačių automobilių klijuotojų pagal kliento poreikius. Tokiu atveju ji išeina kur kas įspūdingesnė, nes klijuotojai puikiai žino, ką reikia išryškinti, kad geriau matytųsi. Tokia reklama ruošiama ir klijuojama kelias dienas. Ji yra ypač patvari ir ilgaamžiška, tad gali likti ant automobilio labai ilgai. Naudojama kokybiška įvairių spalvų ir tekstūrų PVC plėvelė, apsauganti automobilį nuo smulkių subraižymų ir duobučių, kurias palieka skriejantys akmenėliai.

Išbandykite patys – paprašykite savo įmonės leisti apklijuoti savo automobilį. Aišku, mainais  degalus…

Laisvalaikis, Verslas

Fotografijos kursai Vilniuje – gera dovana

fotografijos kursaiAr norėtumėte padovanoti žmogui tai, kuo jis džiaugtųsi visą gyvenimą? Tai labai paprasta – užrašykite jubiliatą į fotografijos kursus. Fotografijos kursai kainuoja apie 140-180 eurų, tad tai puiki dovana nuo viso kolektyvo ar grupės draugų.

Kodėl? Ar tai ne per daug ekstravagantiška?

  1. Pinigus išleidžiame, taures sudaužome, viskį išgeriame ir nieko nebelieka. Fotografijos kursai moko žmogų tai, kuo jis užsiims visą likusį savo gyvenimą – fotografuos.
  2. Fotografijos – žmogaus atsiminimai. Reikia išmokyti juos rūšiuoti ir saugoti – kaip tik to mokoma kursų metu.
  3. Ekstravagantiška dovana vyrui yra vyrų striptizas, o ne fotografijos kursai, trunkantys 1,5-2 mėnesius. Dovanokite drąsiai!

Jubiliatas neturi normalaus fotoaparato? Pakanka turėti kiek rimtesnę „muilinę“, kurioje būtų bent keli rankinio nustatymo rėžimai. Deja, tokių nėra išmaniuosiuose telefonuose, todėl su telefonu į kursus niekas nepriims.

Fotografijos kursai moko ne tik fotografuoti, bet ir apdoroti nuotraukas – jas retušuoti, mažinti neprarandant kokybės, paruošti spausdinimui arba internetui. Tai labai vertinga informacijos, kurios paprastai fotografijos dėstytojai neduoda. Savos fotoatelje atidaryti po kursų nepavyks, tačiau pradžia tam gali būti padaryta labai rimta. Juk svarbiausia – sudominti…

Kursų metu dėstytojas dirba su keliais žmonėmis. Tai reiškia, kad dėmesio kiekvienam mokymų dalyviui skiria labai daug. Tie, kurie mėgdavo mokykloje sėdėti „galiorkoje“, dabar nepraslys… Bet tai reiškia, kad žmogus tikrai kažko išmoks. O fotografijos kursuose mokoma daug naudingų dalykų. Pradžioje duodami fotografijos pagrindai – paaiškinama, kaip veikia fotoaparatas, į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis naują foto kamerą ir t.t. Tada paaiškinama, kokia gali būti fotografija, pristatomi pagrindiniai efektai (makro, panorama, freezelight ir t.t.) ir fotografavimo būdai. Duodamos konkrečios praktinės užduotys. Tada mokoma dirbti su nuotraukomis, jas paruošti spausdinimui, pridėti tam tikrų efektų. Tai galima sakyti įvadas į Photoshop‘o kursus, kurie tikrai praverčia visiems (juk reikia nuotraukoje esančius žmones išlaisvinti iš spuogų, raudonų akių ir net riebalų vergijos).

Rekomenduojame foto kursus, kaip įsimintiną dovaną. Kaina, kaip jau minėjome – labai nedidelė. 140 eurų didesniam kolektyvui ar draugų būriui surinkti nebus didelė problema.

Verslas

Siuntos į Daniją – kaip siųsti be rūpesčių

siuntos i danijaDažnai mūsų įmonė gauna daug klausimų dėl to, kas nutiks, jei jų siunta į Daniją bus sugadinta arba pamesta. Kai kurių siuntų į Daniją mes nepriimame visiškai. Apie tai daugiau informacijos galite rasti čia.

O dabar trupai apie tas siuntas, kurias gabename į Daniją. Žemiau pateikta informacija galioja visoms šalims, į kurias vežamos siuntos ir kroviniai. Todėl atidžiai perskaitykite ir žinosite kaip spręsti iškilusias problemas su vežėjais.

Kaip jau minėta, CMR konvencijoje įtvirtinta, kad vežėjas, kuris prarado dalį arba visą krovinį, privalo atlyginti žalą. Paprastai kompensacijos suma apskaičiuojama pagal krovinio vertę toje vietovėje ir tuo laikotarpiu, kai krovinys buvo priimtas vežti. Konvencija nustato, kad tokiais atvejais krovinio vertė įvertinama pagal biržos kainas, o jei tokių nėra, – pagal rinkos kainas, o jei nepavyksta nustatyti rinkos kainų, tada krovinio vertė nustatoma pagal to paties asortimento ir kokybės prekių vertę, Be to, šiame tarptautiniame susitarime nustatyta, kad tokiais atvejais turi būti kompensuojamas visas priklausantis užmokestis už krovinio vežimą, muitų rinkliavos ir mokesčiai bei kitos su krovinio vežimu susijusios išlaidos, jei paprastas krovinys, ir kompensuojama proporcingai nuostolio dydžiui, praradus dalį krovinio. Kiti nuostoliai nekompensuojami. CMR konvencijoje įtvirtinta, kad kompensacija negali viršyti 8,33 atsiskaitymo už kiekvieną trūkstamą kilogramą bruto svorio.

Konvencija nurodo, kad vežėjas turi pareigą kompensuoti nuostolius ir tais atvejais, kai siuntos pristatymo terminas viršijamas ir pagal; sutartį įgaliojimus turintis asmuo įrodo, kad dėl to padaryta žala. Tačiau minėti nuostoliai neturi viršyti užmokesčio už vežimą.

Pasitaiko atvejų, kai krovinys  ar siunta sugadinami. Tokiais atvejais vežėjas turi sumokėti kompensaciją, kuri paprastai yra lygi krovinio nuvertėjimo sumai. Kompensacija negali viršyti sumos, kurią reikėtų sumokėti visiškai praradus krovinį, jeigu dėl sugadinimo nuvertinamas visas krovinys, bei sumos, kurią reikėtų sumokėti praradus sugadintą krovinio dalį, jeigu dėl  sugadinimo nuvertinama tik dalis krovinio.

Išskirtiniais atvejais, kai yra aiškus pagrindas manyti, kad krovinys ar siunta gali būti prarastas, sugadintas arba sutartu laiku nepristatytas į paskirties vietą, siuntėjas gali nustatyti papildomą krovinio vertę. Tokiu atveju krovinį siunčiantis asmuo turi padaryti atitinkamus įrašus važtaraštyje, kad bus pamokėtas suderintas užmokesčio už vežimą priedas. Tokiu atveju iškilus žalos atlyginimo klausimui (t. y. Kai deklaruojama papildoma krovinio vertė), gali būti pareikalauta papildomai pagal deklaruotą krovinio vertę atlyginti papildomą žalą.

CMR konvencijoje nustatyta, kad įgaliojimus turintis asmuo gali pareikalauti sumokėti palūkanas nuo sumos, skirtos kompensacijai. Konvencijoje įtvirtinta, kad 5 proc. metinės palūkanos pradedamos apskaičiuoti nuo tos dienos, kai vežėjui raštu pateikiamas reikalavimas. Tais atvejais, kai vežėjui raštu pateikiamas reikalavimas. Tais atvejais, kai reikalavimai nebuvo pateikiami, nuo ieškinio pateikimo dienos.

Pretenzijos ir bylinėjimasis dėl siuntos ar krovinio

Jeigu gavėjas priima krovinį, neįvertindamas kartu su vežėju krovinio būklės ir nepareikšdamas jam pretenzijų dėl dalies krovinio praradimo ar sugadinimo, laikoma, kad gavėjas priėmė krovinį tokios būklės, kokia fiksuota važtaraštyje.

Konvencijoje įtvirtinta, kad tais atvejais, kai krovinio nuostoliai ar sugadinamas išoriškai nėra akivaizdūs, pretenzijos turi būti pateikiamos raštu. Dokumentas nurodo, kad dėl krovinio akivaizdžių nuostolių ar sugadinimo pretenzijos turi būti pareiškiamos vėliausiai krovinio priėmimo metu. Kai nuostoliai ar sugadinimas nėra akivaizdūs – ne vėliau kaip per septynias darbo dienas nuo krovinio priėmimo (neskaitant sekmadienių ir švenčių dienų).

 

 

 

Verslas

Tekstinė Google AdWords reklama

išskirtiniai Google AdWords bruožai

Šiandien tekstinė reklama vis dažniau naudojama išreklamuoti naujus tinklapius. Ir čia nėra nieko stebėtino, nes užsisakyti tekstinę reklamą yra nesudėtinga, o jos veikimo principas taip pat nėra labai jau keblus. Tiesiog sukuriate reklaminį skelbimą, įkeliate jį į tekstinės Google AdWords reklamos sistemą ir laukiate, kada jūsų tinklapį „užguls“ didžiulė lavina unikalių lankytojų, susidomėjusių jūsų siūlomomis prekėmis, paslaugomis ar informacija.

Savaime suprantama, kad lankytojų auditorijos padidėjimas lems tinklapio pelningumą. O ar ne tai tai ir yra jums svarbiausia?

Google AdWords – tai pirmaujantis reklaminis tinklas visame pasaulyje. Neužleisdamas šios pozicijos jis ir toliau tobulėja.

Google AdWords reklama

Tekstinė Google AdWords reklama daugelio kitų pasaulio reklaminių tinklų laikoma originaliu prototipu. Be to, relevantinių reklamos skelbimų talpinimo idėja naudojasi ir Yandex Direct reklama, ir Begun reklama, ir kitos stambios paieškų marketingo rinkos įmonės.

Google AdWords reklamos pliusai ir minusai

Taigi pliusai:

  • Galimybė targeting‘ti ir efektyviai platinti reklamą, orientuotą į pasaulinę rinką;
  • Nedidelė reklaminės kampanijos vertė – nuo vieno cento už click‘ą;
  • Išplėtotas partnerinių platformų tinklas.

Minusas tėra vienas:

  • Pakankamai sudėtingas interfeisas ir specifinis kampanijos derinimas.

Išskirtiniai Google AdWords bruožai.

Paieškų tekstinė Google AdWords reklama skiriasi nuo kitų panašių sistemų daugeliu rodiklių ir stipriai lenkia savo konkurentus.

  1. Targeting‘as. Vienintelė sistema, kuri leidžia targeting‘ti skelbimus ne tik geografiniu ir kalbiniu aspektais, bet ir reklamuotojui suteikia galimybę transliuoti skelbimą tik į mobiliuosius įrenginius. Geografinis targeting‘as smulkiai išdirbtas, o tai leidžia parodyti skelbimą vartotojams, gyvenantiems tam tikrose miesto gatvėse. Beje, ši funkcija kol kas realizuojama tik JAV.
  2. Reklamuotojo interfeisas. Mėgėjai dažnai akcentuoja interfeiso sudėtingumą ir gremėzdiškumą. O specialistai, mokantys naudotis visomis siūlomomis galimybėmis, nesunkiai valdo netgi sudėtingiausias reklamines kampanijas su šimtais ir tūkstančiais skelbimų. Galimybė akimirksniu gauti ataskaitas, patogūs įrankiai skelbimų efektyvumo stebėjimui ir begalė kitų funkcijų tekstinę Google AdWords reklamą padaro dar rezultatyvesnę.
  3. Techninės galimybės. Servisas leidžia apsaugoti reklaminę kampaniją nuo perklikinimo. Analitiniai instrumentai potencialiems klientams leidžia parodyti patrauklesnius ir klikabilius skelbimus. Nekorektiškai formuoti statymų negalima. Automatiškai susekami bet kokie sukčiavimo ar nesąžiningos konkurencijos bandymai.
  4. Partnerių tinklas. Google AdWords reklama transliuojama keliuose milijonuose platformų. Tikslus jų skaičius nėra žinomas, nes laikomas komercine Google paslaptimi. Šios platformos suteikia papildomą tikslinę auditoriją. Tekstinė Google AdWords reklama vykdoma taip, kad visi netiksliniai click‘ai būtų automatiškai anuliuojami. Taip jūs gaunate tik realius tikslinius lankytojus.

Kiek kainuoja tekstinė Google AdWords reklama?

Reklaminės kampanijos vertė tiesiogiai priklauso nuo jos efektyvumo. Kuo didesnis skelbimų CTR, kuo patogesnė ir relevantiškesnė reklamuojama svetainė, kuo efektyviau ir profesionaliau realizuotas valdymas, tuo yra mažesnė galutinė click‘o kaina. Viso to rezultatas – aukštesnė jūsų skelbimo vieta paieškos rezultatų puslapyje.

Serviso palaikymo specialistai pabrėžia, kad tik relevantiški, klikabilūs ir „parduodantys“ skelbimai, vedantys į vartotojams įdomias relevantines svetaines, gali būti rodomi prieš paieškos rezultatus. Tai tarsi įvertinimas reklamuotojo, kuris prižiūri efektyvią reklaminę kampaniją ir vartotojams siūlo iš tiesų ieškomas paslaugas.

Teisingai ir korektiškai sukurta ir organizuota tekstinė Google AdWords reklama pradeda atsipirkti ir nešti pelną jau nuo pirmųjų jos paleidimo minučių.

Ar gali būti kas nors efektyvesnio? Tikriausiai, kad ne!