Verslas

Kuria patrauklią erdvę, bet ne architektai. Kas?

projektoriaiSukurti patrauklią erdvę. Iš paprastos salės padaryti šį tą užburiančio. Tai uždaviniai, nesvetimi Videoprojektai.lt komandai. Bet kalbame ne apie interjero dizainą. Kalbame apie videotechniką, videoprojekcijas ir kitus su renginiais (pristatymais, konferencijomis ir kt.) susijusius dalykus.

Iš pirmųjų žodžių atrodytų, jog kalba sukasi apie architektus, dizainerius. Bet ne, šį kartą kita tema. O bene svarbiausia sąvoka – video.

Vienas kertinių aspektų kalbant apie Videoprojektai.lt yra paslaugų „plotis“. Nesiūloma visiškai skirtingų paslaugų, tačiau neapsiribojama, pavyzdžiui, 3D projekcijomis (kurios, beje, itin efektingai atrodo). Prieš šių dalykų nepaskutinėje vietoje ir renginių prodiusavimas. Juk sklandžiai prodiusuoti – tai ne iki trijų suskaičiuoti.

Visas veiklos sritis (ar didžiąją dalį) galima apibūdinti kaip vaizdo grafikos kūrimą ir demonstravimą. Turbūt sutiksite, kad darbai negali būti identiški, mat kiekvienu atveju skiriasi ir žanras (konferencija, pristatymas ar kt.), ir tematika (verslo renginys, naujo automobilio parodymas visuomenei ar kt.). O kas apskritai svarbu šnekant apie renginius? Keletas punktų:

  1. Užtikrintas pasiruošimas. Darbai įvairūs, itin daug derinimo, telefoninių skambučių. Puikiai tinka posakis „įvykių sūkuryje“.
  2. Idėja. Pasiruošimas neabejotinai reikšmingas. Bet be idėjos nėra kam ruoštis. Todėl pagrįstai sakytina, kad idėja – tarsi pamatas. Aišku, jeigu sumąstoma kas nors gero, tai tik dalis. Kita dalis – įgyvendinimas (arba minėtas pasiruošimas).
  3. Tinkamos patalpos. Jei planuojama sukviesti penkiasdešimt žmonių, o yra vietos tik trisdešimčiai, tai keblumas, kurį reikia spręsti. Patalpų tinkamumas susijęs ir su kitomis ypatybėmis, pavyzdžiui, scena, jos dydžiu. Reikšmės nestokoja visas erdvės išplanavimas.
  4. Informacijos sklaida, reklama. Kai vienoks ar kitoks renginys tampa tradicija, jo nereikia pristatinėti. Tačiau nauji dalykai reikalauja reklamos. Šiais socialinių tinklų laikais tai paprasčiau nei anksčiau, bet paplušėti vis tiek tenka.
  5. Geri vedėjai. Ar tai būtų koncertas, ar koks pristatymas, niekam nepatiktų besiblaškantys, nerišliai mintis dėliojantys vedėjai. Net jei jie pasirodo tik protarpiais ir pasako tik po keletą sakinių, reikalingas užtikrintumas.
  6. Apipavidalinimas. Kyla klausimas, kokie videoefektai, kokie multimedijos sprendimai pritaikomi. Derėtų papildyti, kad tai nėra vien apipavidalinimas, kaip parašyta šiame punkte. Videosprendimai padeda išrutulioti visą idėją, tampa pastiprinimu, estetiniu „kabliuku“.

Tad vaizdiniais efektais erdvė (ir įvairiausi renginiai) įgauna šio to, kas įvardijama žodžiais „gražu“, „malonu“. O kreipiantis į profesionalus pridėtina ir „labai“.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *